Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#190020
Frier skrev:Jeg har lige været inde i Hifiklubben i frederiksberg for at se 64" versionen i aktion, og må sige at det er et fedt tv! Stilen er i top, kvaliteten er superb og alt i alt en super oplevelse både i 2D og 3D.
men men men.. Plasma Buzz er altså udholdeligt imo, syntes det er så synd, men kan det virkelig være sandt at alle har den buzzing?

mvh Frier
Jeg har absolut ingen buzzing her ... heller ikke hvis jeg går helt tæt på ... nada ... zip!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#190022
Buzzing er jo forskelligt fra model til model, ligesom backlight bleeding er det på LED.
#190024
Frier skrev:er det så også 64" versionen?
Jeps ... 64" PS64F8505 købt i Hifiklubben tilbage i april, da de blev introduceret.

Jeg har dog hørt om andre, som kan hører buzzing, så der er nok lidt forskel i de enkelte eksemplarer ... generelt er det dog lavere end andre modeller.

Og hvis du køber via netbutikken har du jo altid 14 dages returret, hvis du er generet.
#190038
Grandahl skrev:Hvordan ligger det egentlig med kanalsortering/favoritliste for de nye Samsung i år. Tænker både på denne model og de øvrige. Har en model fra 2011 hvor det stort set er umuligt. Og til virkelig stor irritation.
- jeg har en Samsung fra '10 - der, som jeg er vidende om, har samme kanalsortering som '11 - og ja, det er lidt indviklet at komme frem til individuel kanalsortering, men det er altså muligt!
Af Berlingoman
#190126
"men der er dog visse brugsscenarier som udelukkes; f.eks. at småbørnene sidder på gulvet foran tv’et."

Udelukkes?? - hvor lidt kan børnene / andre se fra denne vinkel?
Af WhiteDog
#190132
Hvis et barn i 5-6 års alderen sidder med fødderne op til væggen, som tv'et hænger på og tv'et så hænger i en 60-70cm højde (underkanten), kan der nok være nogle problemer. Ellers er der ingen problemer.

Der er begrænsninger og de er større end hos konkurrenterne. Men det har intet på sig i praksis og argumenterne bruges kun, for at have et eller andet dårligt at skrive hjem om.

Man sidder ikke mindre end 1-2 meter fra sådan en kolos af et TV. Og hvis man gør så hænger det sgu nok ikke 5 meter oppe i luften, hvor du så ville få nogle issues.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#190144
Har du børn? Mine børn sidder under en meter fra skærmen hvis de får lov.
Af WhiteDog
#190149
Det har jeg faktisk og ja, de sidder også ret tæt på og sjovt nok, selv om TV'ets øverste kant er helt oppe i omkring 160cm > 170cm, så har det med betragtningsvinklen aldrig været nævnt, hverken fra dem eller konen.
Så jeg kan altså ikke se problemet :) eller dvs. det kan jeg godt, det kan de andre bare ikke :)
Af kronholm
#190153
Torben Rasmussen skrev:Har du børn? Mine børn sidder under en meter fra skærmen hvis de får lov.
har du et 60-65" tv?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#190156
WhiteDog skrev:Det har jeg faktisk og ja, de sidder også ret tæt på og sjovt nok, selv om TV'ets øverste kant er helt oppe i omkring 160cm > 170cm, så har det med betragtningsvinklen aldrig været nævnt, hverken fra dem eller konen.
Så jeg kan altså ikke se problemet :) eller dvs. det kan jeg godt, det kan de andre bare ikke :)
Det er jo fint, at de ikke ser det som et problem. Børn er sjældent så kritiske når det kommer til disse ting. Vi må bare konstatere, at i forhold til andre modeller, så er der en ret markant forskel på de vertikale betragtningsvinkler. Hvis det ikke må nævnes som en ulempe, så bør problemer med de horisontale vinkler også undlades fremover - der vil altid være situationer hvor den ene retning ikke giver problemer, men hvor den anden gør. Måske ikke i dit hjem, men så måske i andres.

Kronholm: Det er måske utroligt at tænke på, men jeg tager faktisk mine børn med ud når vi besøger andre, så selvom jeg ikke har et 64" TV hængende, så kommer vi steder hvor de har... 8)