Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#190594
kronholm skrev:Så kom jeg til at bestille et fra komplett.
Come again?!!

Var du ikke noget nær ovenud tilfreds med din E6500'er? Måske bortset fra, at den var lige lovlig stor?

I så fald hedder løsningen vel ikke F8505 i 64 tommer?
#190599
Forskellen på de to skærme er under 9 cm i bredden. :) men jo, det potentielle problem er der bestemt stadig.

Væggen er ca. 8 meter lang, men der er placeret et bredt vindue i midten. Der bliver ok med plads på væggen til tv'et, men jeg er ikke sikker på at der er plads til højttalerne på begge sider af det.

Får først udleveret nøglerne her d. 29, og så er det ellers igang med tomme-stokken.



------------------


Man skal aldrig flytte i ny bolig med et gammelt tv, siger det gamle ordsprog jo fra vikingetiden.
#190604
Aaahh!! Det er også rigtigt.

Jeg er også flyttet for nyligt og kigger derfor efter ny bil. For det var vist også en del af vikinge-mundhældet:

"Ny bolig, ny bil" 8)
#190606
edinger skrev:Aaahh!! Det er også rigtigt.

Jeg er også flyttet for nyligt og kigger derfor efter ny bil. For det var vist også en del af vikinge-mundhældet:

"Ny bolig, ny bil" 8)
ahhh, det gælder heldigvis kun hvis bilen er mere end 3 år gammel!
#194334
Hej

Har lig fået nyt tv, som jeg skiftede ud med det gamle. Men nu har jeg fået problemer med mit Sony anlæg som afspiller lyd før billedet på skærmen når jeg afspiller en normal dvdfilm på anlægget (virkede på mit gamle Samsung tv), nogle indstillinger man skal lave på ps51f8505 for at det virker igen?

Eller skal der nyt hdmi kabel til?

På forhånd tak :)
#194336
Mrbossen skrev:Hej

Har lig fået nyt tv, som jeg skiftede ud med det gamle. Men nu har jeg fået problemer med mit Sony anlæg som afspiller lyd før billedet på skærmen når jeg afspiller en normal dvdfilm på anlægget (virkede på mit gamle Samsung tv), nogle indstillinger man skal lave på ps51f8505 for at det virker igen?

Eller skal der nyt hdmi kabel til?

På forhånd tak :)
Det kan være, det hjælper, hvis du skifter til det nye... :p
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#194339
Nej, der skal ikke et nyt kabel til. Du skal indstille delay på dit anlæg.