Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#216541
Rasmus Larsen skrev:
Bijedic skrev:Jeg er i gang med, at kalibrer min 55" og i den forbindelse er jeg nået til hvidbalance delen. Jeg har valget mellem 2 punk og 10 punk. Jeg går ud fra det er 2 punkt?
Yes, 2 punkt.
Bijedic skrev:Når du skriver Rød- 25, betyder det så -25 eller +25? Som standard står den på 0 og kan skubbes til venstre(minus) og højre(plus).
Der er sneget sig en lille fejl ind, da vi har opdateret tabeller i forbindelse med redesignet, kan jeg se. Der skulle stå Grøn- første gang.

Det er dog interessant, at du nævner, at værdierne som standard står på 0. Det må Samsung have ændret i en softwareopdatering. Dengang vi anmeldte tv'et var standard 25. Så for f.eks. "Rød-" på 25 skal du blot lade den være uændret på 0, mens "Blå+" på 28 så kan oversættes til +3.

Jeg retter det lige i testen.
Tak for det :)

Mit tv kom med et evolution-kit, & software version er pt. 1040. Kan det være derfor?
Nu ved jeg ikke, hvordan indstillings mulighederne er på modeller uden evolution-kit & kan måske være du burde beholde de forrige indstillinger :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12