Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Slipsefyr
#199109
DennisU skrev:Slipsefyr - vil det så sige at man skal gå på boksen for at få det bedste billed og dermed skulle bruge yousee's tv guide istedet for den i tv'et ?
Ja , det er korrekt, det gør vi selv her på matrilklen, jeg har endnu til gode at se et tv med indbygget tuner der kan slå kvaliten fra boksen. :) . Om det kun skyldtes tuneren i boksen elelr det faktum at man levere signalet via Hdmi skal jeg lade være usagt, men bedre er det i hvert fald.
#199258
Halløjsa

Så kom dagen hvor jeg også hoppede med på LED bølgen efter at have ejet Panasonic PX80 & G10. Det blev til en 55".

Alt stod flot & billedet var knaldhamrende. Dog kunne jeg ikke forstå, hvor billedet af & til hakkede på DR3 i udvalgte steder fx. på bevægelser? Jeg har også lagt mærlke til når kameraet laver panorering blive detajlerne lidt sløret indtil kameratet stopper & alt bliver skarpt igen.
Jeg har efterfølgende slået Digital ren visning & motion plus fra. Har jeg gjort det rigtigt? Jeg sys ikke det hakker mere på bevægelser.

Hvorfor tage disse funktioner med hvis billedet af & til hakker, & i hvilke situationer hjælper det at slå dem til?
#199259
Bijedic skrev:Halløjsa

Så kom dagen hvor jeg også hoppede med på LED bølgen efter at have ejet Panasonic PX80 & G10. Det blev til en 55".

Alt stod flot & billedet var knaldhamrende. Dog kunne jeg ikke forstå, hvor billedet af & til hakkede på DR3 i udvalgte steder fx. på bevægelser? Jeg har også lagt mærlke til når kameraet laver panorering blive detajlerne lidt sløret indtil kameratet stopper & alt bliver skarpt igen.
Jeg har efterfølgende slået Digital ren visning & motion plus fra. Har jeg gjort det rigtigt? Jeg sys ikke det hakker mere på bevægelser.

Hvorfor tage disse funktioner med hvis billedet af & til hakker, & i hvilke situationer hjælper det at slå dem til?
Motion plus kan jeg fortå du måske slår fra, men digital ren visning tror jeg ikke har nået med hakkeri at gøre, det dæmper blot evt støj i billedet. :)
#199271
Slipsefyr skrev:
Bijedic skrev:Halløjsa

Så kom dagen hvor jeg også hoppede med på LED bølgen efter at have ejet Panasonic PX80 & G10. Det blev til en 55".

Alt stod flot & billedet var knaldhamrende. Dog kunne jeg ikke forstå, hvor billedet af & til hakkede på DR3 i udvalgte steder fx. på bevægelser? Jeg har også lagt mærlke til når kameraet laver panorering blive detajlerne lidt sløret indtil kameratet stopper & alt bliver skarpt igen.
Jeg har efterfølgende slået Digital ren visning & motion plus fra. Har jeg gjort det rigtigt? Jeg sys ikke det hakker mere på bevægelser.

Hvorfor tage disse funktioner med hvis billedet af & til hakker, & i hvilke situationer hjælper det at slå dem til?
Motion plus kan jeg fortå du måske slår fra, men digital ren visning tror jeg ikke har nået med hakkeri at gøre, det dæmper blot evt støj i billedet. :)
Ahh, så jeg kan bare nøjes med at slukke for motion plus :)

Men hvordan kan det være at at motion plus får billedet til at hakke? Skulle det i teorien ikke hjælpe?
#199274
Bijedic skrev:
Slipsefyr skrev:
Bijedic skrev:Halløjsa

Så kom dagen hvor jeg også hoppede med på LED bølgen efter at have ejet Panasonic PX80 & G10. Det blev til en 55".

Alt stod flot & billedet var knaldhamrende. Dog kunne jeg ikke forstå, hvor billedet af & til hakkede på DR3 i udvalgte steder fx. på bevægelser? Jeg har også lagt mærlke til når kameraet laver panorering blive detajlerne lidt sløret indtil kameratet stopper & alt bliver skarpt igen.
Jeg har efterfølgende slået Digital ren visning & motion plus fra. Har jeg gjort det rigtigt? Jeg sys ikke det hakker mere på bevægelser.

Hvorfor tage disse funktioner med hvis billedet af & til hakker, & i hvilke situationer hjælper det at slå dem til?
Motion plus kan jeg fortå du måske slår fra, men digital ren visning tror jeg ikke har nået med hakkeri at gøre, det dæmper blot evt støj i billedet. :)
Ahh, så jeg kan bare nøjes med at slukke for motion plus :)

Men hvordan kan det være at at motion plus får billedet til at hakke? Skulle det i teorien ikke hjælpe?
Jooo, altså jeg har ikke problemet som sådan , har dog bemærket det en enkel sjælden gang imellem, måske det der sker lige er en opdaterning af bileldet der kikser ?. Men du kan jo stille den til lav , høj og auto, måske den lave er bedre end helt fra ??
#200338
Jeg købte et af de sidste UE46F8005 på tilbud i Elgiganten og er meget tilfreds med mit køb.

Jeg kører dog DVB-T og DVB-S på det, og selvom jeg havde fundet ud af, at man ikke kan blande disse kanaler i én favorit-liste, så er jeg dog overrasket over, hvor kompliceret det er at skifte fra en DVB-T favorit-liste til en DVB-S favorit-liste. Eller også så gør jeg det måske forkert?

Hvem herinde har en vejledning til den korteste vej, hvis man vil se en kanal fra en DVB-S favorit-liste når man står på en DVB-T favorit-liste?

Og er der Chromecast indbygget? Jeg spørger fordi den YouTube funktionalitet som man får, når man har parret sin Android telefon er 100% identisk med Chromecast.


På forhånd tak!
#201956
Zlataning skrev:Hej gutter, jeg har også lige nappet dette dejlige tv i 55. Og ville lige høre jer om man også skal bruge flatpanels indstillinger til 3D eller skal de ændres iforhold til flatpanels kalibrede instilling? :-)
De er ikke perfekte til 3D, men bedre end dem tv'et står i fra start. Måske giv tv'et lidt mere lys og en lidt koldere farvetemperatur, så tror jeg du vil opleve det som en forbedring :)
#202772
Hej!

Jeg står i den situation, at jeg skal til at udskifte mit fjernsyn til en nyere model og har kigget en del på denne model. Jeg kan forstå, mange af jer er glade for det og det har fået gode anmeldelser, så det er jo bare godt.

Der er lige en væsentlig detalje, som for mit vedkommende er ret vigtig. Da jeg er ret overbevist om at smide en Sonos Playbar + to Play1 op som baghøjtalere, er det vigtigt, at fjernsynet er i stand til at sende surround sound fra min Playstation 3, Blu-Ray afspiller og lignende ud gennem optisk kabel. (Sonos Playbar HDMI surround pass through)

Jeg har læst mig frem til, at mange Sony fjernsyn er i stand til dette, hvorimod Samsungs ofte fejler. Dog er den med på denne liste. Er der nogen som kan bekræfte dette?

PS. Hvad har de, som har fået fjernsynet på tilbud, betalt for skønheden? :)
#202773
JJG skrev:Et spørgsmål vedrørende programmeret optagelse af TV: Kan man starte på at se optagelsen inden den er afsluttet (på samme måde som time shift)? Har en Samsung HDD-optager, hvor dette ikke er muligt, så derfor ville jeg høre, om de havde forbedret funktionaliteten på dette område.
Hvilken HDD-optager er det, du ikke kan se en igangværende optagelse på?
#202894
KasperK21 skrev:Hej!

Jeg står i den situation, at jeg skal til at udskifte mit fjernsyn til en nyere model og har kigget en del på denne model. Jeg kan forstå, mange af jer er glade for det og det har fået gode anmeldelser, så det er jo bare godt.

Der er lige en væsentlig detalje, som for mit vedkommende er ret vigtig. Da jeg er ret overbevist om at smide en Sonos Playbar + to Play1 op som baghøjtalere, er det vigtigt, at fjernsynet er i stand til at sende surround sound fra min Playstation 3, Blu-Ray afspiller og lignende ud gennem optisk kabel. (Sonos Playbar HDMI surround pass through)

Jeg har læst mig frem til, at mange Sony fjernsyn er i stand til dette, hvorimod Samsungs ofte fejler. Dog er den med på denne liste. Er der nogen som kan bekræfte dette?

PS. Hvad har de, som har fået fjernsynet på tilbud, betalt for skønheden? :)
Anyone?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#202901
Der kommer kun stereo ud af mine forældres ES8005, men den er jo også et par generationer ældre.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12