Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#196651
Der bliver i øjeblikket arbejdet på en opdatering som skal løse problemet med Netflix appen i vores Smart-hub så jeg må bede dig om at væbne dig med tålmodighed lidt endnu.
Du kan også prøve at nulstille selve smart-hub'en via menu -> smarte funktioner -> smart-hub nulstilling
#197024
Hej igen

Min kammerat kan ikke rigtigt få de apps til at virke.

Skal man have en samsung konto for at hente apps?

Jeg har prøvet at oprette en konto på selve tv'et, kan ikke huske helt hvor det er. Men når jeg trykker opret konto, sker der intet.

Vi har prøvet på at installere apps, men det vil den hellere ikke reagere på.

Har nulstillet smart hub.

Hvad gør jeg?
Af Slipsefyr
#197025
Velkommen i klubben, jeg oplever nøjagtigt det samme.Vi nok bare vente på opdateringen. O-O
#197522
Jeg har lige købt tvét og venter på at komme hjem til det idag.
Jeg leder efter noget bedre lyd, Jeg har 4 ting koblet til via HDMI, så hvis jeg på en eller anden måde kan få noget ekstern lyd som virker på alle 4 ting UDEN jeg skal til at skifte kabler eller noget. ville det være meget stor hjælp, har kigget lidt på en soundbar (samsung self) som kobles til via et eller andet trådløs. Er det nok? eller skal jeg købe noget helt andet ?
#197526
@sonicjensen
Jeg har købt HW-F550 til mit ue55f8005, og det virker fint med alle lydkilder jeg har prøvet, uden problemer.
Lyden er klart bedre end de indbyggede højttalere, og det virker fint via soundshare, uden kabler, osv.
Jeg købte det via alternate.dk til 2199,- meget hurtig levering, og super service.
Af sonicjensen
#197543
@hjorth

Mange tak for rådet!
Nu har jeg som mange andre osse har skrevet, problemer med alle mine apps kun er i sort skærm. så det regner jeg ikke med nogen har en løsning på endnu :/

Jeg prøvede osse at sætte min bærbar til, som jeg plejede til mit gamle tv. Synes jeg for nogen irriterende screen tearings, og det er ikke engang ved særlig hurtige billeder. Den passede ikke til min computers visning, altså startknappen var ex. 25%inde i billedet, hvor resten var gemt udenfor skærmen. Så jeg ændrede tvét til at vise det. har ikke haft problemet før på mit MEGET billigere udgave af et tv. kan det være min computer ikke kan "følge med" eller er det skærmen. Håber nogen ved lidt mere om det end jeg selv gør
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#197599
sonicjensen skrev:@hjorth

Mange tak for rådet!
Nu har jeg som mange andre osse har skrevet, problemer med alle mine apps kun er i sort skærm. så det regner jeg ikke med nogen har en løsning på endnu :/

Jeg prøvede osse at sætte min bærbar til, som jeg plejede til mit gamle tv. Synes jeg for nogen irriterende screen tearings, og det er ikke engang ved særlig hurtige billeder. Den passede ikke til min computers visning, altså startknappen var ex. 25%inde i billedet, hvor resten var gemt udenfor skærmen. Så jeg ændrede tvét til at vise det. har ikke haft problemet før på mit MEGET billigere udgave af et tv. kan det være min computer ikke kan "følge med" eller er det skærmen. Håber nogen ved lidt mere om det end jeg selv gør
Det med at billedet er for stort skyldes overscan indstillingen. Det kan fikses ved at justere i billedindstillingerne på TVet.

Mht. tearing, så er det svært at fejlsøge, hvis du ikke fortæller lidt mere. Hvad er det du ser på? Spil, film, ...? Hvad var din PC tilsluttet til før - havde det gamle Tv ligeså høj opløsning? 1920x1080 kræver jo lidt kræfter hvis du spiller de nyeste spil og så vil der komme tearing hvis du ikke har V-syns aktiveret.
Af sonicjensen
#197617
Torben Rasmussen

Når ja, undskyld.
Jeg havde min bærbar computer sat til min gamle fladskærm 32" ikke smart tv, lg fra 2010. som højst havde 1080i opløsning, og brugte den ikke til nogenformer for spil og fladskærmen og det gør jeg stadig ikke. Jeg bruger det til film fra computeren og youtube videoer, og så eller lidt net browsing, jeg har "kun" den højeste opløsning som min bærbar kan ta 1600 x 900, da jeg har valgt at dubler skærmbilledet.

Min bærbar har ikke et voldsomt grafik kort, faktisk har det kun intel hd 4000. Og er ved at være nogle år gammel.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#197619
Prøv at droppe dubleringen og vis kun på fladskærmen.
Af Slipsefyr
#197624
Så virker mine aps efter opdaterning. :D
Af sonicjensen
#197694
Torben Rasmussen

Nu har jeg sat min skærm i spiltilstand, for at se hvad det gjorde da jeg skulle spille noget ps3. da jeg ikke mærkede noget underligt eller noget. slog jeg det derfor heller ikke fra igen. Ud over det prøvede jeg osse det du sagde med at kun vise billedet på tvét. Og nu har jeg ingen problemer mere. Mange tak! :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12