Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#193239
Husk, at kun få TV har to CI slots, så du kan ikke optage en kodet kanal og se en anden kodet kanal på hverken Panasonic eller Samsungs modeller.
Af Kba87
#194471
Torben Rasmussen skrev:Husk, at kun få TV har to CI slots, så du kan ikke optage en kodet kanal og se en anden kodet kanal på hverken Panasonic eller Samsungs modeller.

Vil du udspecificere det lidt?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#194475
Hvad vil du have udspecificeret? Der skal to kortlæsere til at hhv. se og optage to forskellige kodede kanaler. TV med to kortlæsere kan dermed godt, men det er ikke så mange der har det.
#194569
moooi skrev:Hej Alle

længe siden jeg har skrevet herinde. Mit pioneer plasma fra 2007 gik i sidste uge hvilket jo både er godt og skidt. Var glad for det men altid rart med en undskyldning for at få noget nyt og så må jeg bruge jeres hjemmeside samt forum ekstra godt for at finde ud af hvad jeg skulle have.

Jeg havde bestemt mig for at få plasma igen men jeg bøvlede lidt med at mit gamle tv larmede lidt og kan læse at efter 6 år så gør de det stadig :-(

Jeg købte i torsdags LG55LA790 som egentlig er næsten identisk med det som I har anmeldt for 13.000 kr.. Indtil videre er jeg faktisk rigtig tilfreds med det som jeg har set og afprøvet. Smart delen er hurtig og der er mange muligheder. Har ikke testet alt endnu men ville egentlig høre om jeg kan teste fjernsynet med et af jeres programmer ? Evt link.

Jeg kan ikke helt finde ud af om kan lide deres fjernbetjening. Den er smart og lille samt nem at bruge da den virker som en Wii control. Men det er lidt bøvlet at man ikke har flere bruger muligheder. F.eks kan jeg ikke trykke på 1 knap for at se tv oversigt men skal først ind i smart delen og så finde program oversigt.

Jeg har yousee og youbio hvor youbio er blevet brugt 2 gange på det nye tv. Ved ikke om det er mit netværk eller youbio men ofte i hver film så kommer der lige en loading cirkel i midten når der er meget action i filmen og det er ret frustrerende.

Har prøvet at åbne internet browser men det er alt for skidt og hakker så det kan jeg ikke anbefale.

Jeg kæmper lige nu med at få mit pioneer reciever til afspille lyd fra tvét. HDMi fra tv til anlæg fungere ikke og har lige købt et optisk kabel hvilket jeg heller ikke kan få til at fungere. Det skal lige siges at jeg ikke er en haj til dette.

Regner med at teste lidt 3D i aften og give feedback på dette senere hen.

Hvis der er nogle som kan hjælpe med min lyd så sig endelig til.
Hej, du kan sagtens skifte kanal uden og gå i menuen. Bare tryk på den genvejs knap til højre fra hjulet, så kommer der tal frem. Plus du også kan holde ok knappen nede og skrive kanal 13 f.eks,

Og så er det kun vt60, dt60 og wt60 fra pana som har 2 cam interface som de eneste, hvor du kan bruge både boxer, canal digital og kabel til optage 1 og se 1 andet.

Med hensyn til lyd, så ind i lg menuen under lyd og aktivere du køre med optisk og bag på din forstærker, hvor du sætter optisk i står der f.eks game eller noget andet som du så skal trykke på din remote til forstærkeren så yden ved det er der lyden komme fra.

Har du meget dårligt net siden det ikke virker youbio? Browseren funger da helt fint i mine øjne, klart den bedste hos producenterne, men der kan du heller ikke køre youbio fra.
#194617
Kba87 skrev:Hej jonas 31. Sådan som je læser det er det ikke et problem at skifte kanal uden at gå i smart delen .

Det han skriver er at man ikke kan gå ind i kanal oversigten uden at gå ind på smart tv først.
Ja bare mig der har læst forkert, så må han bestille den alm remote fra LG af.
#199281
Min ven har købt 790w i 55" som er samme panel som denne, vil har indstillet det efter flatpanels indstillinger også, har prøvet nogen fra andre reviews men indstillingerne her giver bedst billede og mest neutrale farve(synes de fleste andre reviwers kalibrering enten giver gult eller blåt tint).
Angående dit spørgsmål hvis du har sat clear plus(skarpere billede) til så skal baggrunds belysning være der op af , hvis du ikke bruger det er 80 alt for højt. 80 kan dog også godt være for højt hvis du sidder i et mørkt rum f.eks om aftenen selvom clear plus er slået til. Tror vi endte på ca 65 med cear plus men det er nok også lidt af en smagssag, ellers er resten af indstillingerne de samme.