Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#186599
Pris ligger på 32k pt. Så det virker som en ret stærk pris. Tysk model ? Hvad hedder modellen helt præcis. De nordiske hedder: TX-P65VT60Y

Baseret på erfaring for de sidste 2 år hvor jeg har fulgt priserne tæt, så holder de samme pris de første 3-4 måneder og begynder at falde omkring start september. De store prisfald kommer først omkring dec-januar, med "smidud" priser i marts-april. Meget overordnet karakteristik.
#186600
Som en sidenote, så tror jeg man ville lave et ret godt investeringskøb med en ZT60. Idet dette højst sandsynligt kommer til at være reference model og den sidste plasmaskærm. Ihvertfald hvis man skal se på prisniveauet for Pioneer KURO, hvor der stort set ikke var nogen nedskrivning. Men igen, hvis OLED bliver the shit og kan slå ZT60 på sortniveau OG falder i pris. Så er den ikke meget værd. Tror dog der vil gå lang tid til den dag, men nu må vi se.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#186604
Kuro har da også massive afskrivninger. Jeg gav 17.000 kr for min model for 3-4 år siden og den er vel 3-4000 kr værd i dag. Køb ikke elektroniske dimser i den tro, at de kan holde prisen. Det øjeblik du modtager dem er de 10% mindre værd.
#186609
Jeg mener Pana kommer med en model over VT.
En der hedder TXP60ZT. Jeg har set den live selv, og blev meget imponeret.
Den er noget af det bedste jeg har set med tanke på sortniveau og kontrast. Men den kommer kun i 60".
Men så er det jo ikke sikkert den kommer til europa. (B
Af bobske
#186629
Torben Rasmussen skrev:Kuro har da også massive afskrivninger. Jeg gav 17.000 kr for min model for 3-4 år siden og den er vel 3-4000 kr værd i dag. Køb ikke elektroniske dimser i den tro, at de kan holde prisen. Det øjeblik du modtager dem er de 10% mindre værd.
Investeringskøb var nok ikke rigtigt ordvalg, da der selvfølgelig vil være en vis afskrivning på alt elektronik. Jeg mener bare at hvis det ikke var Kuro topmodellen du havde, så havde du fået måske max 500kr ud af TV'et i dag. Så selvom topmodeller (og her reference model) generelt er dyrere, så er der mere return value set i et længere perspektiv.