Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PSSO
#186768
Citat fra testen: "Panasonic tilbyder også en app kaldet Viera remote2 til Apples iOS-enheder (den nye version er ikke tilgængelig på Android, WP eller Blackberry)"

Den nye app findes også til Android - se http://panasonic.jp/support/global/cs/t ... index.html

og kan downloades fra Google Play
#186787
jeg er ved at indstille mit tv efter de indstillinger i anbefaler, men der er nogle af dem jeg ikke kan finde i appen:

billedprofil: Professionel 1 hvor finder jeg den?
Color remaster
Panel luminance setting se overfor? Hvad skal den stå på?
Gamma
16:9 overscan

På forhånd Tak

Nogen som har nogle gode lyd indstillinger?
Af sorhol
#187022
Har lige fået vt60. Er der nogen der har et link til guide/tråd om indkøring?

På forhånd tak for hjælpen
Brugeravatar
Af edinger
#187032
sorhol skrev:Har lige fået vt60. Er der nogen der har et link til guide/tråd om indkøring?
Brug søgefunktionen. Der er utallige tråde om dette emne.

Keywords: #break-in #plasma #retention #burn-in #første200timer :)
Af sorensen31
#187033
jeg er ved at indstille mit tv efter de indstillinger i anbefaler, men der er nogle af dem jeg ikke kan finde i appen:

billedprofil: Professionel 1 hvor finder jeg den?
Color remaster
Panel luminance setting se overfor? Hvad skal den stå på?
Gamma
16:9 overscan

På forhånd Tak

Nogen som har nogle gode lyd indstillinger?

Ingen som kan hjælpe?
#187036
Jeg ved ikke med appen, men med fjernbetjeningen skal du ind i "indstilling"( den med svensknøglen) og så om på side 2 og sætte "Avanceret(isfccc) på til. Så kommer professionel frem i "billed" og de øvrige du efterspørger er på side i "Avancerede indstillinger". Hvad panel luminance skal stå på ved jeg ikke.
Af sorensen31
#187039
Nogen må kan svare på hvad panel luminance skal stå på?

Hvad med lydindstillinger?
#188386
sorensen31 skrev:jeg har problemer med min viera remote 2 app, min iphone 5 har meget svært ved at finde min skærm når jeg trykker find enheder. nogle gange popper min vt60 op i appen men den forsvinder hurtigt igen, der er fuld skræld på mit wifi.

Hvad er der galt?
Det oplevede jeg også på sidste års modeller, men med Viera Remote 2 app'en oplevede jeg ikke disse problemer.

Det kan evt. være et router-problem. Hvilken router bruger du? Min erfaring er, at dem som man får med fra internet-udbyderne giver en del problemer på en del fronter - specielt ved streaming.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#188387
PSSO skrev:Citat fra testen: "Panasonic tilbyder også en app kaldet Viera remote2 til Apples iOS-enheder (den nye version er ikke tilgængelig på Android, WP eller Blackberry)"

Den nye app findes også til Android - se http://panasonic.jp/support/global/cs/t ... index.html

og kan downloades fra Google Play
Ja, den er kommet med nu ser det ud som. Super. Jeg har opdateret anmeldelsen :-)
#188388
sorensen31 skrev:jeg er ved at indstille mit tv efter de indstillinger i anbefaler, men der er nogle af dem jeg ikke kan finde i appen:

billedprofil: Professionel 1 hvor finder jeg den?
Color remaster
Panel luminance setting se overfor? Hvad skal den stå på?
Gamma
16:9 overscan

På forhånd Tak

Nogen som har nogle gode lyd indstillinger?
Du skal ind i system-menuen og aktivere ISFcc før alle indstillinger kommer frem. Beklager, hvis jeg ikke lige fik det noteret i anmeldelsen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#188389
sorensen31 skrev:Nogen må kan svare på hvad panel luminance skal stå på?

Hvad med lydindstillinger?
Det kommer an på dine kiggeomgivelser. Er din stue meget lys, kan du med fordel skrue lidt op.
#188479
Gennem tiden har en del brugere klaget over summelyde fra deres plasma-tv; i visse tilfælde så markante, at de kan høres ved normalt tv-brug. VT60 frigiver stadig en let summende lyd fra bagsiden af kabinettet. Summelyden er lidt anderledes end hvad vi hørte på ST60, men stadig hørbar fra bagsiden og når vi stod lige ved siden af tv’et. Summelyden var dog ikke synderlig hørbar fra normal afstand til tv’et. Vi registrerede det kun i et helt lydløst rum.

Hvad måle instrument er brugt her, eller er det bare sanserne som er brugt til denne observation? (jeg får jo at vide at det kunne i aldrig finde på at bruge til måling)
#188486
lgowner skrev: Hvad måle instrument er brugt her, eller er det bare sanserne som er brugt til denne observation? (jeg får jo at vide at det kunne i aldrig finde på at bruge til måling)
Nu ved jeg ikke om du ved noget om lyd, men det tyder ikke på det. Du kan ikke få noget meningsfuldt ud af at oplyse buzzing gennem talværdier såsom dB og frekvens, da ingen vil kunne forholde sig til tallene.

Og nej, det har du ikke fået at vide. Gå tilbage og læs svarene i den anden tråd. Tag en kop kaffe og læs langsomt, for du har allerede misset det meste af det jeg har skrevet til dig. Jeg har ingen intentioner om at skrive det igen.
Af sorensen31
#188489
jeg har haft min 50VT60 i 2 mdr nu.

jeg har været rigtig godt tilfreds med skærmen og der er et super godt billed derpå.

eneste fejl jeg synes den har

meget blæser støj synes der skal skrues en del op for volumen før det forsvinder? Nogle forslag til at fjerne det?

summen ved lyse billeder på skærmen. noget man kan gøre ved det?

Når jeg tænder for mit tv starter den op med billedet Smart Viera så kan jeg se der kommer et hvidt skær rundt omkring på den sorte baggrund. det er kun et lille sekund så forsvinder det igen. det kommer hvis skærmen har været slukket i nogle timer. det kommer ikke hvis man lige har slukket og tændt for det. nogle andre som har oplevet det?

eller en meget tilfreds VT60 ejer.