Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
#188412
Mysen skrev:
Rasmus Larsen skrev: Du kan godt slå ISF til, hvis du vil have de mere flydende, kunstige billeder.
Jeg kan godt forstå, hvorfor så mange er forvirrede over de mange tekniske betegnelser og forkortelser, når selv "chefen" af og til kommer til at fjumre dem sammen. :D

Rasmus mener selvfølgelig IFC og ikke ISF ;)
Det' sjaw :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#188424
Mysen skrev:
Rasmus Larsen skrev: Du kan godt slå ISF til, hvis du vil have de mere flydende, kunstige billeder.
Jeg kan godt forstå, hvorfor så mange er forvirrede over de mange tekniske betegnelser og forkortelser, når selv "chefen" af og til kommer til at fjumre dem sammen. :D

Rasmus mener selvfølgelig IFC og ikke ISF ;)
Hehe, ja jeg mener selvfølgelig IFC. :D
#191016
Har netop købt P42ST60Y for mine forældre.

Vedr. billed-indstillinger uden kalibrering - er følgende så de bedste - eller har nogen fundet ud af andet? Hører gerne fif til alle de indstillingsmuligheder der er - også de som evt. ikke vedrører billede.

Billedprofil: True Cinema
Kontrast 60
Lysstyrke 0
Farve: 50
Skarphed: 0
Farvetemperatur: Varm
Levende farver: Fra
Lyssensor Til/Fra
Støjreduktion Fra
Mpeg-støjreduktion Fra
Intelligent Frame Creation (IFC) Fra
Panel luminance Lav
Adaptive gamma control 0
Black expander 0
Gamma 2.2
16:9 Overscan Fra
R-Gain -2
G-Gain -3
B-Gain +3
R-Cutoff 0
G-Cutoff -1
B-Cutoff +1
#191641
staalorm skrev:Ville dette være godt som PC gaming monitor? eller er buzzing lyder fra TV'et for kraftig?
spiller mest MMO.
Input lag er lidt højere end hvad de fleste seriøse gamere mener er godt nok, og en del højere end på gamer PC-skærme. Buzzing svinger som altid meget, men det kan sagtens være, at det vil være for meget i MMO-spil, som jo ikke altid har vild og voldsomt lydniveau, men også mere stille og afslappende.
#191793
Jeg bruger ekstern lyd via ST60'ets optiske udgang (Denon Ceol Piccolo i øvrigt). Det virker generelt fint.

Men det virker ikke i TV'ets Netflix-app. Er der nogen derude som bruger ekstern lyd via optisk, som kan verificere at der ikke er lyd når man bruger Netflix?

Jeg er så heldig at have en WD Tv Live-boks tilsluttet, som også har Netflix indbygget, og her er der heldigvis lyd :)
#191819
THM skrev:har du aldrig haft problemer med din WD Tv Live? jeg mangler nemlig indimellem lyden på min :((
Nej, jeg har aldrig problemer med lyden, som er lyden gennem HDMI-tilslutningen mellem WD TV og ST60. WD TV Live-boksen har jo sin egen optiske udgang, men den har jeg aldrig prøvet at bruge.
#192261
THM skrev:
johnsk skrev: Jeg er så heldig at have en WD Tv Live-boks tilsluttet, som også har Netflix indbygget, og her er der heldigvis lyd :)
har du aldrig haft problemer med din WD Tv Live? jeg mangler nemlig indimellem lyden på min :((
Jeg kan til tider godt have problemer med lyd på Netflix på min wd tv live eneste der hjælper er sluk og tænd
#192263
Sangill skrev:Jeg ser utroligt meget Hockey(NHL) via Viaplay og derigennem NHL Gamecenter. Gamecenter bliver åbnet i et nyt browservindue når du logger ind via Viaplay.

Er denne funktion også tilgængelig (altså NHL Gamecenter) igennem appen? Såvidt jeg ved gør Gamecenter vidst brug af Silverlight, men det ville være rart at få det afklaret.
Er det lykkedes dig at snyde dig til adgang til 'GameCenter LIVE' (der jo som bekendt ikke er officielt tilgængelig i Skandinavien)?

Det er jo i så fald forrygende!

- GO SENS! 8)
Af benj0219
#192419
Jeg har netop købt dette fjernsyn i hifiklubben og fik der oplyst at det havde usb optagelse? Det har det åbenbart ikke??? Jeg er helt sikker på at jeg fik det oplyst da jeg stod og skulle vælge mellem dette og et gt60. Den eneste forskel var i følge dem en bedre billedekvalitet på gt60.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7