Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fredizy
#197098
Det er DFC du ser og jo det er sku mærkeligt, at det også skulle eksistere på de sidste af Panas modeller. Ser det også selv på mit GT60, men det er meget afhæningt af hvilken kanal jeg ser og hvilket program. Jeg synes dog mit er reduceret en smule efter ca. ½ års indkøring.
#198816
Hej.

Jeg har købt dette ST60, 50" modellen.
Har umiddelbart ingen problemer med buzzing, og billedet står fantastisk flot!
Men. Jeg synes faktisk ikke det er helt smooth når der panoreres, der hacker den en smule.
Har læst man kan prøve med IFC eller 24p smooth, er det korrekt og er der ellers andre muligheder?

Derudover passer lyden ikke når jeg afspiller visse blu-rays.. Prøvede med "The Avengers" og lyden var forsinket.. Kører fra en sony bluray afspiller - BDP-S185 - gennem en yamaha forstærker rx-v673.. Kører jeg fra XBMC på mit ATV2 (også først gennem forstærker) er der ingen problemer.. Nogen der ved hvad problemet kan være?
Derudover skriver den 60hz når vi ser fra ATV, men 24hz når vi ser bluray, hvordan kan det være?

/Thomas
#198818
Thomasjj skrev:Hej.

Jeg har købt dette ST60, 50" modellen.
Har umiddelbart ingen problemer med buzzing, og billedet står fantastisk flot!
Men. Jeg synes faktisk ikke det er helt smooth når der panoreres, der hacker den en smule.
Har læst man kan prøve med IFC eller 24p smooth, er det korrekt og er der ellers andre muligheder?
- Hakker det i film eller når du ser tv? 24p smooth er til film (blurays). Har du indstillet tv'et efter kalibreringsindstillingerne fra testen?

Derudover passer lyden ikke når jeg afspiller visse blu-rays.. Prøvede med "The Avengers" og lyden var forsinket.. Kører fra en sony bluray afspiller - BDP-S185 - gennem en yamaha forstærker rx-v673..
Kører jeg fra XBMC på mit ATV2 (også først gennem forstærker) er der ingen problemer.. Nogen der ved hvad problemet kan være?
- Det skal du indstille på din yamaha receiver. Du kan slå op i din manual og finde noget omkring delay-settings eller lignende. Hvorfor det ikke lige påvirker dit ATV, ved jeg ikke
Derudover skriver den 60hz når vi ser fra ATV, men 24hz når vi ser bluray, hvordan kan det være?
Dit apple-tv står åbenbart til at outputte signalet i 60hz, imens din bluray afspiller ganske rigtigt står med 24hz som output frekvens. Intet unormalt der.
/Thomas
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7