Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Toranaga
#14414
Wow fedt design og detaljer på den skærm! Fås den kun i 19"? Ville være nice med en 20" WS :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14427
Der er pt. ikke nogen skærme der har dette udseende med en ekstern strømforsyning i andet en 19" segmentet, hvilket er synd. Der må være nogle fysiske begrænsninger der gør at man ikke laver de større modeller på samme måde.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#14555
Jeg har fået en melding fra LG om, at hele Fantasy serien opgraderes til nu at hedde 2 ms (g2g) og kontrastforhold 3000:1.

Det bekræfter imidlertid også min konklusion, der gik på, at serien kan konkurrere med mange andre 2 ms skærme.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14682
Der burde ikke være nogen forskel. Har du et link til begge modeller?
Af kristiansj
#14704
Havde selv siddet og spekuleret lidt over det og den eneste forskel jeg kan se er foden på skærmen som varierer i design.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14738
Begge modeller er anmeldt her på siden. De leverer ca. samme ydelse og de færreste vil lægge mærke til forskellen med mindre man sidder foran begge på én gang.
Af Dilly
#16030
kristiansj skrev:Kunne en eventuelt komme med en hurtig sammenligning af den anmeldste skærm og så denne:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=209066

Umiddelbart er designet på den linkede skærm ikke nær så fedt men opdateringen er lidt hurtigere - værd at smide de ekstra par hundrede kroner efter ?
Eftersom L1900R-BF er blevet opgraderet til 2ms har skærmene jo samme hastighed og så er det vel spild af penge, hvis man køber en den anden der både er ældre og har et mere kedeligt design?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#16031
Design er vel en smagssag. Jeg synes 1970HR er ganske køn.