Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1999
Et interessant bud og bestemt kærkomment idet Samsungs 9xx MP serie reelt har været uden konkurrence de sidste par år.

Jeg har dog lidt svært ved at se fidusen ved en 19" skærm til over 4K der blot er en middelmådig all-round skærm. Bevares, der er vel et par kollegieværelser der vil kunne nyde godt af at have en TV-tuner OG en skærm i ét, men et eller andet sted er man jo gået på kompromis.

Som jeg også skriver i min tidligere test af 710MP så mærker man tydeligt at skærmen ikke er satset udelukkende som TV ligesom man mærker at den ikke udelukkende er beregnet til PC (i 710MPs tilfælde er den så decideret uegnet som PC-monitor).

Personligt ville jeg hellere snuppe en 19" med PVA/MVA panel og købe tuneren ved siden af. Det løber op i ca. samme prisleje og så er panelet markant bedre.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2326
Der findes ikke 8 ms S-IPS paneler endnu - specielt ikke når det er angivet for sort-hvid-sort, som de gør i specifikationerne.

Acer skriver også S-IPS for nogel af de andre skærme, som er baseret på MVA paneler, så jeg tror det er en udbredt fejl på siden.

Men hvis du finder anmeldelsen tiltalende, så er det jo som sådan ikke det største problem, at der sidder et TN panel i.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#2328
Prisen er nok også lidt optimistisk hvis der skulle sidde et S-IPS panel, en TV-tuner OG et ferrari-mærke på den...