Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af knudebassen
#179221
Købte også en i 11 måned 2012!

Tuner brændte af og fik en ny udleveret hos Elgiganten, og her påstod Samsung også at de aldrig havde hørt om dette før, hvad jeg her kan se at de har :-(.

fik en ny udleveret, Denne viser sig at DVDdrevet må være deffekt, da der laves pixelering og stop i flere film. Stopper man filmene, tager DVDén ud og sætter denne i igen, spilles filmene i flere tilfælde uden problemer.

Forlades afspilleren med DVD sat på pause i 3-5 minuter kan man glemme alt om at kunne starte filmen igen, man er nød til at stoppe filmen, tagen skiven ud og sætte den i igen.

Derudover forsvandt billede og lyd tit i filmene samt når man så fjernsyn og har konstateret at der er tale om et dårligt monteret HDMI stik (sikkert kold lodning), på den forrige var TV stikket dårligt monteret.

Ak ned og bytte igen, overvejer snart at droppe Samsung´s optagere :-(
Af henrikw
#179225
Har nu haft en E8900N i 2 uger (efter at have byttet 2 (TO) 8300N) - den har indtil nu fungeret perfekt også med 2 optagelser samtidigt. Til min store glæde er tuneren ikke brændt af... som på de 2 8300N.. O_O
På de 2 stk. 8300N havde jeg tilkoblet en ekstern HD - måske ligger problemet der, idet mit Samsung fjernsyn UE55ES8005 tabte den eksterne HD med jævne (4-6 uger) mellemrum....
Jeg har også en Samsung soundbar.. 551 og pt fungerer alt.. men fingrene er stadig krydset :)
Af akselj
#179718
alex1719 skrev:Man kan sige signalet splittes et sted. der hvor det kommer ind i huset har vi en fordeler på så vi også kan se tv i stuen og på førstesalen. Jeg har prøvet at bytte boksen for at se om der var noget galt med den men problemet er vedholdene. udover det har jeg tjekket signalstyrke. jeg kan se at bitfejlniveau er på 2000, signalstyrker er svingende på mellem 50 og 80 og signal kvaliteten er 0.
Dit signal er alt for dårligt, jeg har antenneforstærker, deling til 6 modtagere og en signalstyrke på 98 og 0 bitfejl.
Af JDMN
#180886
Har lige købt E8300N kunne heller ikke få kanaler, signalet var svagt (næsten så svagt som samsungs vejledninger) valgte som sig hør og bør som Yousee kunde "andre" hvilket gav "intet eller svagt signal". Kørte kanalerne ind som "TDC" med de eksisterende data, blot skiftede jeg netværksID, fundet på yousee's hjemmeide, til (00)130 - min E8300N er nu officielt "Andre bokse fra YouSee som Sagem60" - men who cares - jeg har 202 kanaler plus det løse - mega fesent at man skal famle sig frem i blinde og gætte sig til hvad der menes.. fandt frem til netværksID 130 ved at prøve mig frem - de andre gav intet signal..
Mærkeligt at man kunne lande på månen i 1969 og aber kan lære at male, men man kan ikke få en ordentelig instruktion fra Samsung..
Af tp2750
#181181
Tak for en god anmeldelse.
For mig er den største mangel ved Samsung frem for LG, at man ikke kan kopiere sine optagne fjernsynsudsendelser til en ekstern harddisk.
Af ssm2k
#184051
Hvor slemt er det med larmen fra blæseren ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#184057
Ikke værre end Yousee-boksen, hvis du kender den.
Af Flatpande
#184079
Hej
Er der en samsungekspert, der kan svare på om det er muligt bruge Samsung'en som medieserver?
Jeg tænker på om det er muligt at streame de programmer man har optaget ud til sin mobil, tablet osv?
Jeg synes ikke jeg kan finde svar i Samsungs brugsanvisning, men tænker det måske er fordi det er noget man skal hente fra en tredjepart ala Plex server via Samsungs appstore?
Af FLBR
#184349
Jeg overvejer at indkøbe denne enhed, men er bekymret for bemærkningerne i testen angående støjende blæser og problemet med at EPG ikke sorteres korrekt.

Er der nogen der ved om disse problemer er løst med den firmware opdatering der er kommet i 2013?

Er der nogen der har denne boks på Boxer? Hvis ja, hvordan fungerer Boxer EPG med enheden? Er der et sted hvor man kan se et foto af Boxer EPG på enheden?

På min gamle Maximum boks har jeg savnet at EPG info blev gemt sammen med optagelserne, hvordan er det på denne enhed? Er det også kun titel, kanal og dato/kl.?

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming
Af bentpetersson
#186364
Har I haft problemer med at to optagelse på samme tid svigter?

Jeg har haft problemet, MEN den kan godt ved digitale gratis kanaler, når man gør følgende:

Tryk på GUIDEknappen, vælg fx to programmer, der overlapper hinanden, tryk på fjernbetjeningen nederste knap REC
Af ssm2k
#186821
Er der nogen der ved om man kan flytte det man har optaget til eks. usb, så man efterfølgende kan afspille på computeren.

Hvis ja, vil jeg også gerne vide metoden.
Af bentpetersson
#188261
Prøv at læse side 11 og 12 i brugsanvisningens danske del. Lad mig høre nærmere om resultatet