Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rana
#173927
Interessant kommentar Rasmus.

Jeg har en Dell 2209WA som jeg har været glad for, men den ekstra opløsning og størrelse på 27'erne frister.

Bruger primært skærmen til foto.
#175964
Hvilken retning er skaermen polariseret i? Pga. mine oejne vil jeg gerne have mulighed for at se paa skaermen med polariserede solbriller. Er det tilfaeldigvis en information du har?

Tak for anmeldelsen.
Af mbisgaard
#177152
Hej Rasmus,

Jeg overvejer at købe en Dell U2713HM men hvis man googler lidt på skærmen er der mange der beklager sig over et fænomen kaldet backlight bleed på netop denne skærm. Er det noget du har erfaret/hørt om.

/Michael
Af Decipher
#180407
Skærmen bruger 12W når den er SLUKKET (i standby). Det lyder helt vanvittigt og diskvalificerer den desværre allerede som kandidat på mit skrivebord =/ Det lød ellers lovende nok.
Af Mates
#181719
Tak for anmeldelsen. Jeg kigger pt. efter en ny skærm i denne størrelse og opløsning.

Jeg har på arbejde en 27" iMac. Den synes jeg er rigtig god, men tror i denne fra Dell vil være et for stort skridt i den forkerte retning hvad angår billedekvalitet ifht. den skærm jeg har vænnet mig til på arbis?

Jeg er til Windows/PC privat, men kan se at man kan købe apple skærmen bare som skærm til ca. 7500.. det er self også en del mere en hvad Dell koster..

Håber nogle har lidt indsigt og kan hjælpe.

Pft!
Af WikDK
#183126
Jeg har nu købt denne skærm :)

Er der nogen der ved om det er sikkert at OC refresh rate via Nvidia drivers?

Jeg jan godt få den op på 65, men kan det ødelægge skærmen?
Af AgentWB
#195330
Når i skriver "Farvenøjagtighed efter kalibrering" i plusdelen.

Er det så en kalibrering der kræver dyrt hardware? Eller er det ment som jeg bare indtaster de værdier i er kommet frem til?

/ WB
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#195361
Det er noget som kræver udstyr. Du kan som udgangspunkt kopiere vores indstillinger, men det vil ikke 100% samme resultat på andre skærme.
Af AgentWB
#195449
Men man får vel stadig et okay resultat ud af det? Vil nemlig gerne købe den skærm, men har ikke råd til at "låne" dyrt udstyr for at få den kalibreret.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#195639
Ja, det er stadig bedre end ingenting at gøre :-)