Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Goffie
#182237
" It is perfectly possible to ‘Chase Play’ – begin watching a programme from the beginning before the recording is complete "
Fandt dette udsagn i denne anmeldelse :
http://www.avforums.com/reviews/LG-HR92 ... eview.html
Det var dog i.kke muligt i henhold til den iøvrigt meget fine anmeldelse. Er der tale om en senere rettelse? Nogen der ved det?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#182244
Det må det være, hvis det kan bekræftes at virke herhjemme. Jeg testede det i flere omgange og optagelsen kom først frem når den var slut.
Af maxhh
#182338
Jeg har med interesse læst alle indlæg.
Een ting som ingen nævner er PIP og tekst-tv.

På LG er tekst-tv elendig og nærmest ubrugelig!
På samsung har man tekst-tv, som på et alm. Samsung-tv, med alle finesser, endog PIP, billede i billede.
PIP på Samsung kan også anvendes til at SE to tv-kanaler samtidig.
Denne finesse kan jeg ikke finde på LG.?

På yousee-boksen kan man optage TTV-undertekster med over. Det kan man ikke på LG.
Er det muligt på Samsung.?

Jeg har købt LG 925N, men agter at prøve Samsung BD-e8300N også.
Af Weisleder
#186316
Hej
Har købt en HR925N og vil gerne bruge den til mit TDC home trio, kan det lade sig gøre? for kan simpelthen ikke finde ud af hvordan....
Af lgowner
#186317
Weisleder skrev:Hej
Har købt en HR925N og vil gerne bruge den til mit TDC home trio, kan det lade sig gøre? for kan simpelthen ikke finde ud af hvordan....
nej, det kan man ikke. TDC Trio er jo et internet baseret produkt, og du har købt en DVBT/C løsning, så du skal skifte udbyder ud med Boxer eller få kabeltv 8)
Af Weisleder
#186324
lgowner skrev:
Weisleder skrev:Hej
Har købt en HR925N og vil gerne bruge den til mit TDC home trio, kan det lade sig gøre? for kan simpelthen ikke finde ud af hvordan....
nej, det kan man ikke. TDC Trio er jo et internet baseret produkt, og du har købt en DVBT/C løsning, så du skal skifte udbyder ud med Boxer eller få kabeltv 8)
Ok, kan ikke få kabel tv hvor jeg bor, er der andre løsninger ind Boxer? for skal have 3+ og det har de ikke