Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#172088
Det er alt sammen meget relevante spørgsmål og jeg kan kun beklage, at jeg er for nærig til at have et abonnement med ekstrakanaler, som kræver dekodning 8)
Af Samsung40d6505
#172102
Fin test, mange tak, er tæt på at købe den.

Men spurgte du, hvorfor ikke Yousee godkendt ?
Af JCF
#172108
Meget rimeligt at du ikke farer ud og køber et andet abonnement. Du kan jo dårligt holde for at der ikke er nogen der har testet den med Boxer :)
Et andet spørgsmål: hvordan kører den med DLNA? er den fair med hensyn til at klare det over wifi, og kører den f.ex. MKV? LGs BD550 er ganske hæderlig format mæssigt - men den giver mig ikke noget grundlag for at vurdere hvad de kan på netværk.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#172113
Det er nu kommenteret i testen. DLNA via WIFI kan ikke trække BluRay i mkv-format. Ikke engang via LAN. Generelt er jeg ret uimponeret over dens evner som medieafspiller - især hvis man har prøvet andre dedikerede mediestreamere.
Af JCF
#172115
Torben Rasmussen skrev:Det er nu kommenteret i testen. DLNA via WIFI kan ikke trække BluRay i mkv-format. Ikke engang via LAN. Generelt er jeg ret uimponeret over dens evner som medieafspiller - især hvis man har prøvet andre dedikerede mediestreamere.
Min Fejl - det er også rigtigt - en grundig evaluering :)
Af Samsung40d6505
#172147
lgowner skrev:og ovenstående indlæg må da afgjort slettes, for forhandlere må da ikke poste sådanne indlæg og reklamere på den måde og skrive totalt uvedkommende om salg af andet produkt eller?

Jeg er bestemt ikke forhandler, jeg oprettet navnet fordi jeg købte een fladskærm for første gang i decembe

Det var ikke nogen reklame, men en forbruger info.

Har intet med nogen forhandlere eller TV mærker at gør eller branchen.

Jeg er selv på udkig efter en HDD optager og har fulgt markedet og ikke mindst testen af LG 925, som iøvrigt var en særdeles flot test.
Af UnderCover
#172159
Til dem der ikke ved om de skal købe LG/HDD eller Samsung/HDD er her lidt info..

LG HR925N/HR929 er ikke dårlig i den forstand. Den virker til at være solid bygget fra fabrikken og ganske støjsvag og med et ganske udemærket billede.

Brugermenu på LG er nemmere end på Samsung. Dog er bruger menu på LG ikke så pænt at se på. Ligeledes går det mega langsomt i smartmenu.

Samsung BD - E8300n/8500n/8900N virker ikke til at være så solid opbygget som LG HDD. Tilgengæld har Samsung en bedre tunerdel der yder et lidt bedre billede end LG. Den er ligeledes støjsvag og med en pæn brugermenu som er noget " rodet "
Den er ligeledes hurtig i smartmenu...

Så der er fordele og ulemper ved begge mærker. Men vil skrive der er ingen der falder helt igemmen, men måske mere en smagsag.
Af Samsung40d6505
#172160
UnderCover ?

Tak, har du haft begge under dine vinger :-)

Hvad ville du selv vælge, hvis 199 for en Samsung 8300 i næste uge ?
Af UnderCover
#172162
Min Samsung BD-E8900N blev sendt til rep igår og har derfor købt LG HR929N.

Hvis du går ubetinget efter billedekvaliteten... vil jeg anbefale Samsung HDD.
Af Samsung40d6505
#172165
UnderCover skrev:Min Samsung BD-E8900N blev sendt til rep igår og har derfor købt LG HR929N.

Hvis du går ubetinget efter billedekvaliteten... vil jeg anbefale Samsung HDD.
oG SÅ TIL 1999 :-)
Af lgowner
#172180
Torben Rasmussen skrev:Så længe man ikke er forhandler eller repræsenterer en producent, så er der ikke noget galt i at dele gode tilbud med andre.

Samsung har i øvrigt meddelt, at de vil prøve at finde en af deres optagere, som vi kan teste på samme vis.
kan desværre ikke bekræfte om personen sidder hos elgiganten og leger anonym. men hvorfor skal gode tilbud placeres i en tråd om et LG produkt? er det ikke støj eller nærmer sig et mærkeligt indlæg når det intet har med LG produktet at gøre andet end at være et alternativ. og dem kan man vel så åbne en anden tråd om, ligesom du ikke skriver om panasonic anmeldelse i en philips tråd? og brugere ser nok heller ikke pænt på priser på philips i din panasonic anmeldelser, hvis de ikke handler om emnet eller relevant?

det lyder smart men hvor godt input er dette til dit indlæg om en anmeldelse af X , når det omhandler Y?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#172182
Point taken. Tilbudsjagten på andre optagere kan deles i andre tråde end denne. Hvis man har kommentarer til enten anmeldelsen eller afspilleren i almindelighed, så er de stadig velkomne her.
Af Anne Fox
#172265
Har lige købt LG HR929N , er ganske ny indenfor dette område, og har en masse at lære, da jeg er af lidt ældre dato, tager det nok noget tid.
Jeg har fundet programmer via vores tag antenne , men er det korrekt vi ikke kan optage TV2 program, da dette kort sidder i TV et, er der noget jeg kan gøre for at vi også kan optage programmer derfra ?
Jeg har forsøgt at finde vores router, men i følge router opsætningen, skal bogstaverne skrives med stort, - hvordan ændre jeg LG fjernbetjeningen til dette.
Vores TV er Sony KDL32W-5500 Bravia