Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af THM
#172716
med denne prisforskel ville jeg personligt tage sidste års model...
Af Andersss
#176831
Jeg læste lige HDTV.co.uk's anmeldelse af 64" E8005 modellen. Her får de målt sortniveauet til 0,017-0,020 cd/m^2. Det er trods alt en god skat lavere end jeres testresultater.
Er der virkelig forskel på de forskellige regioners modeller, eller skal det forstås sådan at der bare er forskel på måleresultaterne, men at tv'et performer på samme måde?
Kilde: http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung- ... erformance
Af Andersss
#176953
Desuden er jeg forvirret over overskriften på denne tråd (antyder at det er 51" som testes) imens i skriver i testen at i tester 64"-udgaven i selve testen. Det har jo en afgørende rolle at spille da modellerne ikke er ens angående perfomance.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#176982
Andersss skrev:Jeg læste lige HDTV.co.uk's anmeldelse af 64" E8005 modellen. Her får de målt sortniveauet til 0,017-0,020 cd/m^2. Det er trods alt en god skat lavere end jeres testresultater.
Er der virkelig forskel på de forskellige regioners modeller, eller skal det forstås sådan at der bare er forskel på måleresultaterne, men at tv'et performer på samme måde?
Kilde: http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung- ... erformance
HDTVtest.co.uk bruger andet måleudstyr, der - i mine øjne - måler forkert. De målte også f.eks. VT20 til nærmest perfekt sortniveau, men den har alt andet end perfekt sort.

For at sammenligne vores resultater bør du dog sammenligne med vores andre testresultater, da det hele er målt med samme apparat.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#176983
Andersss skrev:Desuden er jeg forvirret over overskriften på denne tråd (antyder at det er 51" som testes) imens i skriver i testen at i tester 64"-udgaven i selve testen. Det har jo en afgørende rolle at spille da modellerne ikke er ens angående perfomance.
Der er visse performanceforskelle, ja. 64" modellen tager det lige et par procent videre på flere parametre, hvilket jo er positivt. Mht. funktionalitet, design, og generel performance er de dog ens. Derfor skriver vi også 64" modellen i overskriften, da folk sagtens kan bruge vores erfaringer, hvis de er på udkig efter den model.
Af Andersss
#176985
Super. Tak for svarene.
Så det er 51" i har anmeldt?