Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#166641
Anmeldelsen af LGs LM960V med Nano LED-teknologi er nu online. LM960V kommer også med Smart TV, dual-core processor, Cinema 3D og et elegant, rammeløst design.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1338561376

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af Mysen
#166643
Lidt lunkne resultater må man sige. Slør på Blu-ray afspilning, dér hvor billedkvaliteten efter min mening er vigtigst, og så et noget middelmådigt sortniveau til den nette pris af 30 kilo... Det er ca. det dobbelte af udsalgsprisen på LW980.

Man må da håbe, deres OLED så viser lidt mere tænder end den her.
Af Søren A
#166644
lyder til at det er et tilbageskridt fra sidste års LW980W .
er det sådan det skal forstås ????
Af knudknud3
#166645
Jeg bliver mere og mere glad, fordi jeg købte et 980W TV sidste år.
Nu vil jeg have en Samsung - altså SGS3.
Af lgowner
#166646
udenlandske forums nævner at skærmen ikke viser 1920x1080, men kun 1918x1080, og det er jo en kedelig fejl i den model.

er det noget du kan checke?
Brugeravatar
Af MigSelv
#166653
Nedslående test, både med sortniveau og BD slør.
Af xcardman
#166659
utroligt de kan ødelægge en fin topmodel fra sidste år
havde helt sikkert regnet med et bedre billede

øv, håber ikke de ødelægger deres oled tv på samme måde'

det er jo ikke lige frem et billigt tv fra aldi
Brugeravatar
Af MigSelv
#166673
xcardman skrev:utroligt de kan ødelægge en fin topmodel fra sidste år
havde helt sikkert regnet med et bedre billede

øv, håber ikke de ødelægger deres oled tv på samme måde'

det er jo ikke lige frem et billigt tv fra aldi
Og der var endda brugere her på sitet, der var af den opfattelse, at dette tv ville ligge i top :(( .
Af allo
#166675
det giver ingen mening what so ever...hvem skulle investere i 50 eller 55" tv til 30kg der er så 'begrænset' og døjer med så mange negative (og meget vigtige) ting??
Af Tom Nielsen
#166679
!:( , Ikke lige den anmeldelse jeg havde set frem til :( .

Men Rasmus, får du LM860V til test og eller kan du allerede på nuværende tidspunkt sige at den vil have samme "problemer" som LM960V, da den jo stort set er bygget op på samme platform?.

ps. hvornår kommer Panasonic testen, er spændt på om ikke den vil slå benene væk under en del herinde, incl. mig selv :)
Af Remmerboy
#166710
der dumpede de godt nok med et brag. at de kan være bekendt, at lave et ringere tv, til det dobbelte pris (ift LW980)...
man kan kun håbe, at de tage sig sammen, da de ellers har været på den rette vej.
jeg fandt denne tråd på avsforum http://www.avforums.com/forums/16941339-post7.html
det er godt nok gået nedad for lg
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#166739
Søren A skrev:lyder til at det er et tilbageskridt fra sidste års LW980W .
er det sådan det skal forstås ????
Hvert fald på Nano LED-teknologien, ja. Og så ladet 1080p24 udfordringerne til at være en decideret fejl (muligvis software), så det håber vi på bliver rettet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#166740
lgowner skrev:udenlandske forums nævner at skærmen ikke viser 1920x1080, men kun 1918x1080, og det er jo en kedelig fejl i den model.

er det noget du kan checke?
Jeg fik et 1:1 signal igennem via PC. Sådan som jeg forstår det på den debat der kører, så klippes der bare 2 linjer af signalet af? Det tror jeg ikke, der er mange, som kan bemærke fra en typisk siddeafstand :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#166741
Tom Nielsen skrev:!:( , Ikke lige den anmeldelse jeg havde set frem til :( .

Men Rasmus, får du LM860V til test og eller kan du allerede på nuværende tidspunkt sige at den vil have samme "problemer" som LM960V, da den jo stort set er bygget op på samme platform?.

ps. hvornår kommer Panasonic testen, er spændt på om ikke den vil slå benene væk under en del herinde, incl. mig selv :)
Jeg tror desværre ikke vi får LM860V ind. Der er flere modeller, som vi ikke har taget ind, primært af hensyn til den begrænsede tid vi har. Umiddelbart har jeg dog ikke hørt om samme problemer på LM860V, men det er da værd at holde øje med det. Problemerne på LM960V kan jo være beslægtede med Nano LED-implementeringen, uden at jeg skal kunne sige det med sikkerhed.