Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#165457
Anmeldelsen af Sony HX8555 er nu online. HX855 placerer sig lige under Sonys absolutte topmodel, og byder på et unik design, 3D, X-Reality Pro-billedchip og Sony Entertainment Network.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1336722195

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af kennethbrdk
#165463
Hej Rasmus

Hvis man udelukkende skal bruge det til 2D og ikke 3D eller spil, så er det vel helt ok. Jeg har nu et Sony 46D3000, så det vil vel være et skridt eller flere opad hvad angår 2d billedkvalitet....
Hvordan vil du rangere disse 3 tv udelukkende på 2d kvalitet:

Sony HX923
Sony HX855
Samsung ES8005
Senest rettet af kennethbrdk 11. maj 2012, 14:52, rettet i alt 2 gange.
Af Mysen
#165464
Hey... Titlen skriver EX855.

Det skal nok lige rettes. Jeg glæder mig til at læse testen lige om lidt :)
Af ninjai
#165468
kennethbrdk skrev:Hej Rasmus

Hvis man udelukkende skal bruge det til 2D og ikke 3D eller spil, så er det vel helt ok. Jeg har nu et Sony 46D3000, så det vil vel være et skridt eller flere opad hvad angår 2d billedkvalitet....
Hvordan vil du rangere disse 3 tv udelukkende på 2d kvalitet:

Sony HX923
Sony HX855
Samsung ES8005
ja det kan du helt sikkert, 3d'en er efter min mening bedre end samsungs es8005 efter at have set dem begge i butikken. så det samme klip hvor man fornemmede mere dybde i sony'en.

2d delen minder de utrolig meget om hinanden så du kan rolig skifte :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#165469
Mysen skrev:Hey... Titlen skriver EX855.

Det skal nok lige rettes. Jeg glæder mig til at læse testen lige om lidt :)
Done. Tak.
Af kennethbrdk
#165472
ninjai skrev:
kennethbrdk skrev:Hej Rasmus

Hvis man udelukkende skal bruge det til 2D og ikke 3D eller spil, så er det vel helt ok. Jeg har nu et Sony 46D3000, så det vil vel være et skridt eller flere opad hvad angår 2d billedkvalitet....
Hvordan vil du rangere disse 3 tv udelukkende på 2d kvalitet:

Sony HX923
Sony HX855
Samsung ES8005
ja det kan du helt sikkert, 3d'en er efter min mening bedre end samsungs es8005 efter at have set dem begge i butikken. så det samme klip hvor man fornemmede mere dybde i sony'en.

2d delen minder de utrolig meget om hinanden så du kan rolig skifte :)
Tak for input - har du set både ES8005 og HX855 :) - det undrer mig bare at ES8005 får topanbefaling her på siden mens man er knap så begejstret for HX855. På andre websites er det nemlig lige omvendt :o
Af ninjai
#165475
Ja :) Synes da den har fået en god anmeldelse af Rasmus. De negative ting der bliver påpeget på Sony med tiltninge af hovedet gælder også for Samsung. Refleksion er ligeså gældende på Samsung også.. Hvis ikke mere. Snakker vi om priserne også så er det let at se at du får mest for pengene billede mæssigt på 855.

jo det er spøgs at den får top anbefaling og Sony ikke gøre, men igen Sony har netop ikke så meget "nyt" at byde på som Samsung gesture styring og stemmesryring.. Apps store osv. Kun billede mæssigt forbedringer.
Brugeravatar
Af michelskovbo
#165477
Fin test.

Ang. topanbefaling er dette ikke noget som kommer til Sonys skærme på dette sites så ofte - 2 skærme er det blevet til (W5500 + X3500)

Det er helt korrekt Sony ikke har noget nyt på tapetet som gesture control og app store osv, men man må vel formode at en Top Anbefaling gives til et TV for dets performance på billede siden ?
Og der kan Sony så ikke være med her - medmindre man tjekker andre sider ud, hvor de roser deres skærme :-)
Af Castillo
#165478
Ro på battet drenge..

- På flatpanels får Sony´s modeller aldrig top anbefaling ! DET VED VI JO PÅ FORHÅND

- Trods alle andre og mere anerkendte sider siger det stik modsatte det.. MEN SÅDAN ER DET JO..
Af Snurrerundtlyd
#165479
Understøtter Sony stadig ikke time-shift (TV på pause) i deres 2012 modeller?
Sonys 2011 modeller understøtter ikke time-shift.
Det er simplethen for ringe.
Senest rettet af Snurrerundtlyd 11. maj 2012, 17:33, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af michelskovbo
#165480
Snurrerundtlyd skrev:Understøtter Sony stadig ikke time-shift (TV på pause) i deres 2012 modeller?
Sonys 2011 modeller understøtter ikke time-shift.
Jo, der er kommet time-shift på de nye modeller :-)
Af Snurrerundtlyd
#165481
Mess skrev:Jo, der er kommet time-shift på de nye modeller :-)
Det er meget uklarft ud fra anmeldelsen om de rent faktisk har testet det, de henviser blot til tidligere tests af Sony.
Sony HX855 byder også på DLNA og USB-optagelse. USB-optagelse er en rigtig fin tilføjelse, da det giver mulighed for også at sætte direkte Tv på pause og tidsindstille optagelser mens Tv’et er slukket. Vi har allerede gennemgået disse funktioner i tidligere Sony anmeldelser.
Her skriver de at USB optagelse giver mulighed for også at sætte direkte Tv på pause og fortsætter herefter med at henvise til en tidligere Sony anmeldelse, hvor det er beskrevet. Men tidligere Sony modeller understøtter jo netop ikke time-shift. Derfor har jo også min tvivl om 2012 modellerne rent fatisk understøtter dette, det lader til at de bare har antaget det unden rent faktisk at teste det.
Senest rettet af Snurrerundtlyd 11. maj 2012, 17:43, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af michelskovbo
#165482
Snurrerundtlyd skrev:Det er meget utydligt ud fra testen om det rent faktidsk har testet det, de henviser blot til tidligere tests af Sony.
Hvad vil du have testet ? Jeg kan gøre det for dig nu ... :-)
Af pipper
#165483
Derfor mener jeg også at denne side her ikke er så troværdig mere. (bare giv mig hug)

Det er nemlig sådan at hvis man hedder Sony får man ikke så gode anmeldelser, men hedder man Panasonic - Ja så kan de positive sider ikke komme til for hinanden !:(