Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
#179717
Alt hvad der heder billede forbedringer,SKAL SLÅS FRA.Untaget LED Dynamic-control skal stå på (Standard) valg af motiv skal stå på AUTO.Tryk på blå options knap,
Af michael nielsen
#181334
Lige et hurtigt spørgsmål.

Skal man bruge foden for at få lyd eller er der også lyd i selve skærmen.
Der er jo ingen ide i at hænge det på vægen hvis man stadig skal have foden stående for at få lyd.
Af Bent odense
#181374
Nej det skal du ikke.Foden er barer til at forbedre lydkvaliteten.
Af michael nielsen
#181383
Ok mange tak.

Sælger i elgiganten sagde bare at man skulle bruge foden til lyd, hvilket jeg egentlig også synes lød lidt underligt.
Af islands_brygge
#185170
Hej i gruppen,

Jeg har købt 46" modellen i sidste uge og er imponeret over den flotte billedkvalitet, især på HD-materiale. Jeg ved godt at det er sidste års model, og jeg har sikkert givet for meget for TVet i Sony Center; men jeg er vild med designet, som Sony ikke viderefører i 2013-modellerne.

Jeg har et par sp.mål til jer derude som ejer dette TV:

Kan I anbefale eller fraråde bestemte mærker el. typer af USB-harddisk til PVR funktionen ? Har læst skræmmehistorier om kompatibilitsproblemer med harddiske på Samsung TV og vil undgå tilsvarende fejlkøb og ærgelser her.

Når TVet er står på højttalerfoden og er skruet fast, er der en sprække under TVet, på ca. 2-3 mm, hvor man kan føre flere lag papir igennem. TVet står stabilt nok, og de 3 skruer passede perfekt til at holde TVet fast på højttalerfodens lodrette beslag. Jeg undrer mig blot over, at billeder af TVet viser det som hvilende direkte på alupladen uden sprækker. Hvordan står TV'et på foden hos jer der har det monteret på denne ?

/Bo
Af Michsq
#185175
islands_brygge skrev:Hej i gruppen,

Jeg har købt 46" modellen i sidste uge og er imponeret over den flotte billedkvalitet, især på HD-materiale. Jeg ved godt at det er sidste års model, og jeg har sikkert givet for meget for TVet i Sony Center; men jeg er vild med designet, som Sony ikke viderefører i 2013-modellerne.

Jeg har et par sp.mål til jer derude som ejer dette TV:

Kan I anbefale eller fraråde bestemte mærker el. typer af USB-harddisk til PVR funktionen ? Har læst skræmmehistorier om kompatibilitsproblemer med harddiske på Samsung TV og vil undgå tilsvarende fejlkøb og ærgelser her.

Når TVet er står på højttalerfoden og er skruet fast, er der en sprække under TVet, på ca. 2-3 mm, hvor man kan føre flere lag papir igennem. TVet står stabilt nok, og de 3 skruer passede perfekt til at holde TVet fast på højttalerfodens lodrette beslag. Jeg undrer mig blot over, at billeder af TVet viser det som hvilende direkte på alupladen uden sprækker. Hvordan står TV'et på foden hos jer der har det monteret på denne ?

/Bo
Jeg kan fortælle, at mit 55" også har sprækken mellem tv og fod og det har der også været på de andre modeller, som jeg har set på fod i butikker og hos et par kammerater. Så umiddelbart er det ikke noget, som jeg vil mene, at du bør bekymre dig over.

Omkring PVR, så har jeg bare en Western Digital klistret bagpå tv'et, som fungerer uden problemer, så dem kan jeg sagtens anbefale, selvom det er sjældent at jeg bruger PVR-funktionen.
#185192
@Michsq

Tak for super hurtigt svar. Jeg ved heller ikke om jeg kommer til at bruge PVR-funktionen særlig meget, men med den lille udgift til en USB-harddisk er det da interessant at få en simpel "videobåndoptager" gemt i TVet til den sjældne gang det måske bliver aktuelt.

/Bo