Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
#165377
lkodk skrev:Det er netop min bekymring på 55".
I anmeldelsen får jeg det indtryk, at der ikke er noget nævneværdigt på 46", hvilket lover rigtigt godt.
Jeg overvejer kraftigt at investere i 55" , men hvordan står det til med backlight bleed på den størrelse?
Hvad siger I der allerede har købt ES8005 i 55"?
se denne test af gt50 og deres test ligger som altid på linie med Rasmus
http://www.hdtvtest.co.uk/news/panasoni ... 091797.htm

så hvis det er billedekvalitet, havde jeg helt sikkert valgt en st50 eller gt50

During the time the TX-P50GT50 has been with us, we incidentally calibrated some other LED LCD televisions and ran them side by side with the GT50. After a Panasonic Plasma binge, we’re glad that we did, because it’s a sobering reminder of the competition. Many LED LCDs certainly provide good picture quality, and we have no bias towards one display technology or the other – if an LED LCD was to come along that had the same uniformity, freedom from viewing angle restrictions, and black depth, we’d be all over it – but no such (consumer?) LED LCD display exists.

den konklusion kommer Rasmus 99.9 procent også med
Af lkodk
#165380
Og det har med min efterlysning af praktisk erfaring med 55" ES8005 at gøre hvordan?
Af xcardman
#165383
lkodk skrev:Og det har med min efterlysning af praktisk erfaring med 55" ES8005 at gøre hvordan?
ingen ting, den skulle have været til brugeren Harboe
Af lkodk
#165385
Aaah OK så forstår jeg meget bedre :)
Havde faktisk ikke set at der havde været spørgsmål til de modeller tidligere.
Af flot
#165414
Er jeg den eneste der i app-store'n ikke kan finde yousee cinema? Fungerer det pt kun på d8005 eller har jeg misset noget?
Af dwp
#165419
god test som altid..kan man regne med at 7 serien har samme billedkvalitet,som det var tilfældet sidste år
Af lennon
#165424
dwp skrev:god test som altid..kan man regne med at 7 serien har samme billedkvalitet,som det var tilfældet sidste år
Alt andet ville være en nedgradering, - eftersom 8 serien ikke har rykket sig synligt på billedkvalitet . . Spændende om Samsungs plasma har øget afstanden til LCD/LED , eller om energien også her er brugt på features . .
Af Lassie76
#165711
Hej,

Er der nogen, der ved, om kortslottet virker med Viasat-parabolabonnement eller er man nødsaget til at tilslutte den eksterne box?

/Søren

PS. Undskyld det manglende fagsprog.
Af Peter49
#165729
Lassie76 skrev:Hej,

Er der nogen, der ved, om kortslottet virker med Viasat-parabolabonnement eller er man nødsaget til at tilslutte den eksterne box?

/Søren

PS. Undskyld det manglende fagsprog.
Virker ikke med Viasat.
Kun med Canal Digital.
Af Lassie76
#165733
Peter49 skrev:
Lassie76 skrev:Hej,

Er der nogen, der ved, om kortslottet virker med Viasat-parabolabonnement eller er man nødsaget til at tilslutte den eksterne box?

/Søren

PS. Undskyld det manglende fagsprog.
Virker ikke med Viasat.
Kun med Canal Digital.
Ærgerligt! Tak, for det! :)
Af lkodk
#165976
lkodk skrev: Jeg overvejer kraftigt at investere i 55" , men hvordan står det til med backlight bleed på den størrelse?
Hvad siger I der allerede har købt ES8005 i 55"?
Er der slet ingen ejere af 55ES8005 der har en mening om ovenstående?
Af Tony
#165978
lkodk skrev:
lkodk skrev: Jeg overvejer kraftigt at investere i 55" , men hvordan står det til med backlight bleed på den størrelse?
Hvad siger I der allerede har købt ES8005 i 55"?
Er der slet ingen ejere af 55ES8005 der har en mening om ovenstående?
Jeg er ligeledes interesseret i dette.
Af Fredtoft
#166011
KristofferA skrev:Har Samsung stadigvæk en slags DNR som man ikke kan slå fra?
Eller er det et gammelt problem. :)

http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=23866
Ja, på det område er der vist ikke sket nogen ændringer overhovedet. støjreduktionen forsvinder i Game mode, men der er så en lang række andre ulemper for billedkvaliteten.