Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af A_Brix
#173273
Ok. Syntes bare jeg så i en video, at de sagde bluetooth enheder.

Noget andet - efter jeg har købt tv'et er lyden fra min PS3 og boks fra Yousee ikke synkron med billedet. Hvad kan det skyldes? Det har aldrig før været et problem i det setup jeg har.. Er det en indstilling i tv'et, der kan være skyld i det?

Jeg har sat indstillingerne efter det der var i jeres anmeldelse.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#173290
Prøv at slå Motion-systemet fra og se om det hjælper. Kører du lyden over et anlæg?
Af A_Brix
#174102
Torben Rasmussen skrev:Prøv at slå Motion-systemet fra og se om det hjælper. Kører du lyden over et anlæg?
Kører det gennem en Denon AVR-1612 surround receiver. Gik fra en ældre Sony fladskærm, KDL32T3000, hvor der aldrig var det problem.

Når du siger motion-systemet, så mener du det at man kan styre ved bevægelser, ikke? Det har jeg slået fra og det er stadig et problem.
Af A_Brix
#174124
A_Brix skrev:
Torben Rasmussen skrev:Prøv at slå Motion-systemet fra og se om det hjælper. Kører du lyden over et anlæg?
Kører det gennem en Denon AVR-1612 surround receiver. Gik fra en ældre Sony fladskærm, KDL32T3000, hvor der aldrig var det problem.

Når du siger motion-systemet, så mener du det at man kan styre ved bevægelser, ikke? Det har jeg slået fra og det er stadig et problem.
Eller okay - det var godt nok et dumt spørgsmål.. Du mener selvfølgelig LED Motion Plus ikke?
Af Crelle
#180884
Jeg ved dette er en gamle tråd, men satser alligevel :)

I kalibreringen kan jeg ikke læse noget om WHite balance og 10P white balance ?

Hvad har i sat det til da i testet ?

På forhånd tak for hjælpen, og tak for et fantastisk site !!
Af SLL
#180948
Crelle skrev:Jeg ved dette er en gamle tråd, men satser alligevel :)

I kalibreringen kan jeg ikke læse noget om WHite balance og 10P white balance ?

Hvad har i sat det til da i testet ?

På forhånd tak for hjælpen, og tak for et fantastisk site !!
Jeg er ret sikker på, at flatpanels har brugt default indstillingerne i tv, hvis der ikke er skrevet noget. Tilsyneladende har default indstillingerne været fine til brug for deres kalibrering, uden at ændre på dem. Det er i hvert fald sådan jeg tolker deres forskellige test.
Af Niluan
#190249
Mine forældre købte dette fjernsyn for lidt tid siden, og har haft TDC HomeTrio i mange år, hvor det er muligt at optage, pause og spole i live TV. Men nu er jeg ved at overtale dem til at stifte til Canal Digital, for at få en bedre billede kvalitet, og få mere ud af deres internet, da internettet og TVet køre over samme linje hos TDC HomeTrio. :)

Mine spørgsmål er så: Er det muligt at optage eventuelt flere ting på samme tid?
Er det muligt at se begyndelsen af noget som er ved at optage på samme tid?
Kan man pause noget mens man optager noget andet?

På forhånd mange tak for jeres svar.