Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#163963
Anmeldelsen af Panasonic DT50 er nu online. DT50 er en af Panasonics 2012-modeller og kommer med slankt design, Smart Viera og aktiv 3D.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1334651646

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af Andersss
#163972
Tak for en god anmeldelse!
Havde håbet på mere af dette tv. Det er i min opfattelse det flotteste tv der kommer ud i år, men bare ærgerligt at billedkvaliteten ikke kan følge med.
Når farvegengivelsen ikke er bedre end den er, er der så overhovedet en grund til at vælge et ips panel over et va?
Af Sponk
#163973
Tak for testen. Et vanvittig flot TV!

Husk at DT50 er ikke topmodellen. Jeg tror vi skal glæde os til at Flatpanels tester WT50, som indtil videre har fået Top Test Reviews de steder det har været testet. I følge tests ser der ud til at være stor forskel på sort niveau på DT50 vs. topmodellen WT50, selvom der stadig er tale om IPS panel(The WT50 black level is lower than any 2011 HDTV we tested).

Udfra hvad jeg kan læse inde på hdguru.com sætter WT50 ny standart på LED tv´r..... "Panasonic’s TC-L55WT50 sets new performance benchmarks against every other HDTV".....lad os nu se når i får den.

Der er ingen tvivl om at IPS panelet er at fortrække i forhold til de billigere VA panaler når vi snakker daglig brug! Det er først i sorte lokaler du bemærker forskellen(men du skal tilgengæld sidde lige foran et VA panal). I butikkerne vil IPS panelet vinde over VA panalet hvis betragtningsvinklen vel at mærke bliver demonstreret.
(ipad/iphone bruger ips panaler).

Jeg har selv tænkt mig at invistere i 55WT50 når denne kommer.
Af ErikUkendt
#164450
Spændende test fra Flatpanels igen.

Umiddelbart kan testens indledning, tolkes som om at Panasonic DT50, kun er en lettere skrabet version af Panasonic WT50 serien. Det skrabede består i mangelen på en ligeså kraftig processor, som på WT 50erne.

Er panelerne ens, eller er det kun panelteknologien, der er er ens?
Af PeterD
#164700
Forhåbenlig kan Pana skabe ligeså meget interesse for LED som Samsung og LG har gjort med deres LED-modeller..

Har intet imod at Pana ikke er "first mover" på ny teknologi (OLED, LED etc.) som koreanerne er, sålænge Pana leverer Testvindere når de lancerer et nyt produkt..