Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ramlas
#172412
Hvordan gjorde du det, troede ikke man kunne prutte om prisen i elgiganten
Af sklent
#172444
Det var lidt speciele omstændigheder, tror heller ikke det er normalt de sælger det så billigt. Men bare for at sige man kan være heldig, og lave en god handel i Danmark også.
Af lgowner
#172535
sklent skrev:Hej har nu fået mig et LG 47 LM760T til en rigtig god pris hos elgiganten.
hvis du har fået 760T til ren pruttepris, så har der nok også været en anden årsag tild dette, der er vist ingen som går ned i elgiganten og får 5000,- i rabat på sit glatte ansigt uden at man kender en medarbejder, modregner et gavekort eller simpelthen tar røven på dem med anden tilbudsvare som modregnes.

jeg har da også fået 8K i rabat på en LG i elgiganten for 2 år siden fra nypris, men det var kun ren og skær held at de dummede sig i beregningerne på skærmen og retur vare blev prissat forkert.

men udover det så er 47" nede i 13K nu hos redcoon og på lager.
Af zippiz
#175994
Håber nogle lige kan hjælpe mig... Har lige købt mig et 55' LM760T jeg ville så indstille billede efter Rasmus indstillinger...

Jeg har fundet de fleste ting men mangler et par stykker...

Sort niveau ståt til "Auto" den er grå og jeg kan ikke ændre i den, nogle ideer ?? ("Billedvalg" her er Sort niveau, rigtig biograf og eye care, grå og kan ikke ændre dem)

Så skriver han noget der hedder RGB High og RGB Low, disse 6 indstillinger kan jeg ikke rigtigt finde...

Ekspertbetjening --> Hvidbalance.. Så kommer jeg ind i en menu hvor jeg kan sætte Rød Grøn og Blå. Der er et punkt lige over der hedder "Punkter" den står på "høj"

Er det her jeg skal indstille RGB High ??

Men så aner jeg ikke hvor jeg skal finde RGB Low?

Kan under "Farvestyringssystem" finde noget hvor den står på "Rød" også er der under punkter med "Mætning" "Farvetone" "Lysstyrke"

Har det noget med RGB Low at gøre ??

Håber nogle kan og vil hjælpe... :D
#176020
Hej, jeg har efter noget tid på hjemmesiden fundet frem til at min mor skal have et nyt LG 42LM669T tvi stuen, som der også bliver anbefalet her på siden.

Jeg vil høre om man kan bruge kalibreringen fra LG LM760T Testen til 42LM669T fjernsynet?

Hvis ikke ville jeg høre om der er nogen der ved hvor man kan finde en god kalibrering til 42LM669T?

Min mor og jeg siger på forhånd tak.
Af mehlbye
#177794
Hejsa

I jeres artikel om LM760T nævner I at man LM670T kører på samme teknologi og at denne (billigere) model godt kan sammenlignes. Men går man ind på jeres anbefalingsliste og følger linket til "pris og forhandler" lander man på en anden model, nemlig LM669T.

I 47" modellen er der ca. 4300,- kr. forskel på LM670T (dyr) og LM669T (billig), så jeg blev lidt forvirret... Anbefaler I LM669T eller LM670T ?

Og hvad er det man får for de 4300,- ved at købe LM670T frem for LM669T?

Tak for et fantastisk stykke arbejde :-)
Af mehlbye
#177801
mehlbye skrev: Og hvad er det man får for de 4300,- ved at købe LM670T frem for LM669T?
Ved nærmere eftersyn ser det ud til at LM669T ikke har DNLA. Er der nogen der har spottet andre forskelle?

Er der nogen der har erfaringer med DNLA? Jeg har selv Apple telefoner og Apple tablets samt AppleTV, så jeg kan ikke lige se hvor behovet for DNLA skulle være!?
Af TBS60
#178862
zippiz skrev:Håber nogle lige kan hjælpe mig... Har lige købt mig et 55' LM760T jeg ville så indstille billede efter Rasmus indstillinger...

Jeg har fundet de fleste ting men mangler et par stykker...

Sort niveau ståt til "Auto" den er grå og jeg kan ikke ændre i den, nogle ideer ?? ("Billedvalg" her er Sort niveau, rigtig biograf og eye care, grå og kan ikke ændre dem)

Så skriver han noget der hedder RGB High og RGB Low, disse 6 indstillinger kan jeg ikke rigtigt finde...

Ekspertbetjening --> Hvidbalance.. Så kommer jeg ind i en menu hvor jeg kan sætte Rød Grøn og Blå. Der er et punkt lige over der hedder "Punkter" den står på "høj"

Er det her jeg skal indstille RGB High ??

Men så aner jeg ikke hvor jeg skal finde RGB Low?

Kan under "Farvestyringssystem" finde noget hvor den står på "Rød" også er der under punkter med "Mætning" "Farvetone" "Lysstyrke"

Har det noget med RGB Low at gøre ??

Håber nogle kan og vil hjælpe... :D
Ingen der kunne svare på disse spørgsmål.
Jeg har investeret i samme tv og har faktisk nøjagtig de samme spørgsmål som ovenstående :-))
Af Krimson
#178885
mehlbye skrev:Anbefaler I LM669T eller LM670T ?
Hvis jeg husker rigtigt, så er den eneste forskel på 660T, 669T og 670T små forskelle i designet.
Af lgowner
#178888
TBS60 skrev: Ingen der kunne svare på disse spørgsmål.
Jeg har investeret i samme tv og har faktisk nøjagtig de samme spørgsmål som ovenstående :-))
du kan KUN ændre visse indstillinger når du står på HDMI indgange, og så kan du derfra kopiere ud til indgange som matcher.

så derfor vil du nok se nogle valg , ikke mulig at vælge.
Af TBS60
#178908
Tak for hurtigt svar, det må jeg lige hjem og teste :-)

Hvordan og hvorledes med at smide indhold fra iPhone's og iPad's over på skærmen?
Syntes forhandleren bildte mig ind at der fandtes en app til dette?
Af mehlbye
#178918
zippiz skrev:Så skriver han noget der hedder RGB High og RGB Low, disse 6 indstillinger kan jeg ikke rigtigt finde...

Ekspertbetjening --> Hvidbalance.. Så kommer jeg ind i en menu hvor jeg kan sætte Rød Grøn og Blå. Der er et punkt lige over der hedder "Punkter" den står på "høj"

Er det her jeg skal indstille RGB High ??
Du er det rigtige sted! Når du har valgt "Høj" vil du indstille R, G, B high (under Rød, Grøn, Blå). Herefter kan du gå tilbage og vælge "lav". Da vil du når du går ned under farverne se at de viser 0. Nu indstiller du R,G,B low.

Sætter du "Punkter" tilbage til "Høj" er du tilbage til R,G,B high.
Af thg
#179270
Undrer mig lidt over de kalibrerede indstillinger i testen her på siden: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1333360918

Der er nemlig også en menu under "Ekspertbetjening" som hedder "Farvestyringssystem" hvor man kan indstille nogle forskellige ting som ikke er omtalt her i testen?
Af nikolajh
#182364
Hej Rasmus.
Kan din kalibrering til 55LM760t også bruges til 42LM860v?

Og hvis ikke ved du/i så hvor man kan få fat i den optimale kalibrering?

Mvh. Nikolaj
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8