Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#184642
Hej

Er den "lykkelige" ejer af et nyt LG LM760T. Har købt 2012 modellen til en fornuftig pris.

Skal siges at der er min første fladskærm nogensinde, har lige skiftet fra billedrør :)

Med andre ord, jeg har minus forstand på det her.

Jeg har læst lidt igennem testen og denne tråd og har et spørgsmål. TVet har sådan set et rigtig godt billede og smartTV delen er så simpel, at selv jeg kan finde ud af den. Mit problem er, at skærmen laver striber, når jeg ser fodbold og der er bevægelse i billedet. Især når der panoreres hen over banen, så laves der striber flere steder på skærmen, vertikalt.

Nogen der kan give mig et tip om hvad jeg skal gøres?

Skærmen er købt sidste weekend, så returretten er stadig gældende.
Af fredizy
#184693
Jeg har også problemet på min LM860. Jeg havde også problemet på min GT50 (plasma), så det ser ud til, at det er et generelt problem.

Min kammerat har også LM760 og hans skærm lider også af disse lodrette striber.

Mener det hedder Banding i nørdsprog!
Af jones31
#184721
Dingenoten skrev:Hej

Er den "lykkelige" ejer af et nyt LG LM760T. Har købt 2012 modellen til en fornuftig pris.

Skal siges at der er min første fladskærm nogensinde, har lige skiftet fra billedrør :)

Med andre ord, jeg har minus forstand på det her.

Jeg har læst lidt igennem testen og denne tråd og har et spørgsmål. TVet har sådan set et rigtig godt billede og smartTV delen er så simpel, at selv jeg kan finde ud af den. Mit problem er, at skærmen laver striber, når jeg ser fodbold og der er bevægelse i billedet. Især når der panoreres hen over banen, så laves der striber flere steder på skærmen, vertikalt.

Nogen der kan give mig et tip om hvad jeg skal gøres?

Skærmen er købt sidste weekend, så returretten er stadig gældende.

Det er desværre noget man kan opleve på modellen har den selv, har en rigtig god kalibrering til den, hvis det er noget. Bruger den selv på min egen skærm.
Af jones31
#184726
fredizy skrev:Jeg hører gerne dine indstillinger
Ok har bare brugt disse instillinger ud fra biograftilstand og så standard.

65
94
50
30
R15
W50

Avanceret betjening:
sluk
sluk
sluk
tænd
mellem

Billedvalg:
sluk
sluk
lav
lav
Truemotion har jeg på jævn, op til en selv om man vil have de hz på.


Synes disse instilinger fungere fint for mig.
#188345
Jeg har et LG 55LM760T og har problemer med billedet, når jeg streamer film via browseren.

Jeg har ikke mulighed for at ændre billed tilstanden til eksempelvis "Biograf", og det gør, at billedet bliver meget levende og kunstigt.

Nogen der kan hjælpe??
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8