Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#162555
Anmeldelsen af den Panasonics ET5 LED-serie er nu online. ET5 er en mellempris Tv med passiv 3D, Smart TV og et slank design.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1332413321

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af Karizma
#162559
Tak for en fin test Rasmus.
Er det korrekt forstået at sortniveau på LG LW650W er bedre end dette tv?
Og hvilket af de to skærme synes du bedst om?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#162571
Karizma skrev:Tak for en fin test Rasmus.
Er det korrekt forstået at sortniveau på LG LW650W er bedre end dette tv?
Og hvilket af de to skærme synes du bedst om?
Ja. Det er det. Panasonic har indbygget en "dimmer-funktion", der slår til når en helt sort skærm vises, men i "virkelige situationer" (hvor billedet ikke er helt sort), så klarer LW650W sig bedst.
Jeg har i øvrigt netop lagt et svar omkring målingen af sortniveauet på vores engelske side her, hvis du vil vide lidt mere omkring dette: http://www.flatpanelshd.com/flatforums/ ... f=5&t=4828

De to Tv minder om hinanden på mange punkter, hvilket nok heller ikke er så sært, da det er et LG panel der sidder i. Jeg synes det er svært at fremhæve en af de to som særlig overlegen, og det kommer nok også lidt an på, hvilke faktorer man lægger mest vægt på.
Af Mozart
#162580
Var det så ikke Bedre/en god ide at lægge et par tusinde til' og købe en VT30 Model??
Rasmus Larsen skrev:Du er velkommen :)
Af snpoulsen
#166882
Hey - tak for en god og grundig anmeldelse

Blev en snert ulden ved skærmen dog - går og skal smide omtrent 10.000 efter en fladskærm med passiv 3D og blev begejstret da jeg så denne skærm til 7.800NOK, men så læste jeg denne test.

Burde man vente et par dage til Philips 47PFL6007T/47PFL6097T kommer og så smide de ekstra 3.000NOK efter sådan et i stedet?

afgørende for valget er kvalitet af billede, passiv 3d -effekten, en ordentlig opdateringsfrekvens/cpu der kan følge med. gode råd modtages med kyshånd... til dem der ha det, i det mindste. :D
Af Lindberg
#180020
Hvis man skal finde et bedre alternativ til dette tv hos LED-konkurrenter, hvad ville I så foreslå i 42" i 6000-6500 klassen?
Af fredekb
#180092
Hej har lige læst testen og syntes det lyder som et godt tv. Mangler et 32'' tv og kunne forstå at det er bedre med et plasma? Plasma tv'et skal være 32'' og må ikke koste over 5000.kr så er lidt i tvivl. Tak for en god test :)