Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skyhakker
#185379
Jeg har netop lige købt mig en Apple TV 3 gen. Men må konstatere er der er lidt spild af penge. Selvfølgelig er det fedt med airplay på tv (bruger det ikke så tit) men der hvor jeg virkelig føler jeg vil kunne bruge Apple TV til noget, er at leje /købe film på Itunes.
Jeg har i går lejet The Hobbit på Itunes og skal til at se den sammen med min familie. Dette blev dog hurtigt en skuffelse, da det viser sig at der ikke er danske undertekster, selvom der står i menuen; Dansk, Engelsk og 6 andre sprog. Efter nærmer undersøgelse viser det sig at der kun er engelsk undertekster.
Jeg har i dag ringet til Apple support for at få min 49 kr. tilbage, men blev bedt om at skrive et engelsk brev til Apple Support USA. Da jeg ikke er helt tilfreds med dette svar, bliver jeg stillet videre til en Chef, som beklager mange gange og som fortæller at det desvære ofte sker at Itunes ikke får lagt danske undertekster på filmene.
Min konklusion er derfor at køb og leje af film på Apple TV ikke er klar på det danske marked og så er der jo faktisk kun Airplay tilbage som kan bruges til noget, med mindre den er jailbreket, men det kan man ikke på gen 3 endnu.

MVH
Kenneth
#185450
Airplay lider desværre rigtig meget af udfald. Det gælder alle mine Airplay produkter og afspillere. Håber virkelig at Apple får arbejdet lidt med stabiliteten og kravet til netværket.
#185451
Hvordan oplever i jeres udfald? Er det hvor at AirPlay symbolet helt forsvinder, hakken eller noget helt tredje? Er det med video eller musik? Jeg oplever så at sige aldrig udfald med AirPlay på mit netværk.
#185463
Har aldrig prøver med at se AirPlay ikonet. Men jeg får ofte udfald i lyden selvom jeg har en nyere wifi router der er sat op til den kanel med mindst interferens.

Kører både 5Ghz og 2.4Ghz, hvor min iPhone er på 5, og min AirPlay højtaler er på 2.4.

Oplever at afspillingen er meget afhængig af min telefons placering. Det kan være nok at flytte den fra den ene side af sengen til den anden. Har ca. 4-5m i fugleflugt fra routeren.

Oplever væsentligt færre problemer ved afspilning via PC.
Af Andersss
#185494
Typisk er de udleverede routere fra internetudbydere ret dårlige til streaming af al slags. Køb en semi-high-end router af en slags og så burde det hjælpe en hel del :)