Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#161167
Anmeldelsen af Canal Digitals HD Entertain Center-boks er nu online. HD Entertain Center kommer med 500GB harddisk, optagelsesfunktioner, remote recording, Canal Digital GO-filmudlejningstjeneste mm.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1329921924

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
#161189
Jeg har haft boxen siden den kom på markedet og er rigtig godt tilfreds.
DOG, virker fjernoptagelse og tilgang fra i-devices ikke med min helt nye router fra TDC.
Som jeg har fået forklaret, efter at have rodet med det længe, understøtter Homebox ikke multicast, hvorfor disse features ikke kan benyttes.
Er der nogen som står i samme situation - og har løst problemet?
mvh.
Niels
#161206
Niels Johansen skrev:Jeg har haft boxen siden den kom på markedet og er rigtig godt tilfreds.
DOG, virker fjernoptagelse og tilgang fra i-devices ikke med min helt nye router fra TDC.
Som jeg har fået forklaret, efter at have rodet med det længe, understøtter Homebox ikke multicast, hvorfor disse features ikke kan benyttes.
Er der nogen som står i samme situation - og har løst problemet?
mvh.
Niels
Hvad med at købe et andet, billigt access point og bruge dette til dit wireless i stedet for homeskod? Jeg har også en TDC adsl, men valgte med vilje en business da deres home løsning stinker. Alt virker hos mig.
Brugeravatar
Af Niels Johansen
#161207
Et andet acces?
Kan man smide sådan et op ved siden af det eksisterende? Eller skifter man den helt nye boks ud?
Business? Er det en opgradering af homebox? Er det dyrt?
Brugeravatar
Af Niels Johansen
#161208
Prøver at rulle i den lokale pusher for at se om der er noget jeg kan bruge.
Brugeravatar
Af Niels Johansen
#161213
Tilbage fra Computer City med helt ny d-link router.......

Og næh, den kan heller ikke! Manden (chefen i bixen) kunne ikke garantere skidtet kunne det ønskede - og det fik han jo så ret i.

Ved at være liiiidt træt af elektronik O_O
Af isteen
#161221
Hvad er egentligt boksens korrekte navn - jeg tænker på dem der fx benytter Logitech Harmony fjernbetjeninger? Virker boksen overhovedet med en Harmony?
Brugeravatar
Af Niels Johansen
#161224
HD PVR 5720 SX fra Advanced Digital Broadcast.
Og den virker fint med min mindste harmony - tror den hedder 525.
Men jeg var nødt til at "lære" den de fleste ting, det tager lidt tid.
Af knudknud3
#161309
Er der nogen der kender ADB-5723CX (samme firma), der skulle have 2 DVB-C tunere og harddisk på 500GB med option op til 2TB samt tilslutning til extern hukommelse ???
Af isteen
#161322
Jeg læste et sted, at man med den nye boks fra Canal Digital eksempelvis kan springe ni minutter ind i en optagelse, ved ganske enkelt at trykke på knappen "9".
Min nuværende Sagem HD-boks fra helvede, kan kun springe 10 minutter, og ikke et selvvalgt interval.
Kan den nye HD Entertain Center og springe fx tre minutter, ved at trykke på knappen "3"?
Det ville jo gøre det lidt mere interessant at se reklamekanaler
Af Riverking
#161548
Nogen der ved om man kan via USB stikket, kan koble en extern HDD på til ekstra lagerplads, hvis man har brug for mere end de 500GB?
Af MGPdevil
#161587
Kan man med denne box se de gratis kanaler på Astra eller gælder samme nye stupide tiltag som med HD boksene at den er låst til Thor satelitten?
#161596
Har også den "gamle" HD Sagem box fra Helvede....det værste møg når det gælder betjening. F.eks. kan man kun optaget noget via EPG såfremt boxen er tændt og står på den kanal man skal optage på. Hvis man glemmer at tænde boxen eller slå over på den kanal man vil optage fra, er optagelsen gået tabt.
Noget rigtig møg ;;) som ofte koster mig optagelser.

Gør den nye box det på samme måde eller tænder den selv og i øvrigt slå over på den kanal man vil optage fra?
#161598
Pede2970 skrev:Har også den "gamle" HD Sagem box fra Helvede....det værste møg når det gælder betjening. F.eks. kan man kun optaget noget via EPG såfremt boxen er tændt og står på den kanal man skal optage på. Hvis man glemmer at tænde boxen eller slå over på den kanal man vil optage fra, er optagelsen gået tabt.
Noget rigtig møg ;;) som ofte koster mig optagelser.

Gør den nye box det på samme måde eller tænder den selv og i øvrigt slå over på den kanal man vil optage fra?
Det gør din nuværende boks allerede, så den må da være meget "syg".