Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pede2970
#161599
"Mig selv"
Har du den nye box da? eller bare samme problem med en box du ikke skriver hvad er for en 8)
Brugeravatar
Af MigSelv
#161603
Pede2970 skrev:"Mig selv"
Har du den nye box da? eller bare samme problem med en box du ikke skriver hvad er for en 8)
Jeg har den gamle HDD boks, og den kan alt det, du beskriver din ikke kan.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#161828
isteen skrev:Jeg læste et sted, at man med den nye boks fra Canal Digital eksempelvis kan springe ni minutter ind i en optagelse, ved ganske enkelt at trykke på knappen "9".
Min nuværende Sagem HD-boks fra helvede, kan kun springe 10 minutter, og ikke et selvvalgt interval.
Kan den nye HD Entertain Center og springe fx tre minutter, ved at trykke på knappen "3"?
Det ville jo gøre det lidt mere interessant at se reklamekanaler
Ja, det kan man. Og det fungerer ret fint og hurtigt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#161829
MGPdevil skrev:Kan man med denne box se de gratis kanaler på Astra eller gælder samme nye stupide tiltag som med HD boksene at den er låst til Thor satelitten?
Den er låst - hvert fald som udgangspunkt. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at åbne den til andre satellitter.
#161830
Pede2970 skrev:Har også den "gamle" HD Sagem box fra Helvede....det værste møg når det gælder betjening. F.eks. kan man kun optaget noget via EPG såfremt boxen er tændt og står på den kanal man skal optage på. Hvis man glemmer at tænde boxen eller slå over på den kanal man vil optage fra, er optagelsen gået tabt.
Noget rigtig møg ;;) som ofte koster mig optagelser.

Gør den nye box det på samme måde eller tænder den selv og i øvrigt slå over på den kanal man vil optage fra?
Det burde den gamle nu også gøre.

Men jeg oplevede absolut ingen problemer mht. optagelser. Det hele kørte som smurt, både via EPG, record-knappen, remote-optagelse og selvom den stod i stand-by.
Af MGPdevil
#161869
Rasmus Larsen skrev:
MGPdevil skrev:Kan man med denne box se de gratis kanaler på Astra eller gælder samme nye stupide tiltag som med HD boksene at den er låst til Thor satelitten?
Den er låst - hvert fald som udgangspunkt. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at åbne den til andre satellitter.
Hej Rasmus.

Tusind tak for svaret. Ærgeligt de er begyndt at låse deres boxe nu, men så må jeg overveje et CA-modul til tv'et eller en Deambox eller lignende istedet.
Af MGPdevil
#165939
Er det bare mig der er blind eller kan man ikke flytte tv kanalerne? Ved godt hvordan man tilføjer kanaler til en favoritliste men hvordan flytter man rundt på rækkefølgen?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#166700
MGPdevil skrev:Er det bare mig der er blind eller kan man ikke flytte tv kanalerne? Ved godt hvordan man tilføjer kanaler til en favoritliste men hvordan flytter man rundt på rækkefølgen?
Det kan jeg ikke huske med sikkerhed om man kan, men det er meget muligt, at man ikke kan. Det er faktisk efterhånden sådan på de fleste digitale tv-enheder i dag - også tv-skærme.
Af MGPdevil
#167056
Rasmus Larsen skrev:Det kan jeg ikke huske med sikkerhed om man kan, men det er meget muligt, at man ikke kan. Det er faktisk efterhånden sådan på de fleste digitale tv-enheder i dag - også tv-skærme.
Hej Rasmus og tak for svaret. Jeg fandt dog ud af at man godt kan flytte kanaler rundt efter eget ønske.
Af Fiddoo
#168611
Får, forhåbentlig, Canal Digital på tirsdag. Skulle have haft det i fredags men det kiksede pga. vejret.

Får boxen Entertain Center med. Er der radio i denne ?
Dvs. kan jeg modtage på FM båndet ?

Ellers bliver det en DAB ved siden af :)
Af MojoDK
#172171
Nogen der ved om denne boks er 1080p eller 1080i (som den gamle boks)?

Nogen der ved om udgangssignalet kan ændres til 24p?

:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#172176
Hvorfor vil du ændre frekvensen til 24 Hz? Der er ingen af de signaler den modtager der kører ved 24 Hz, så det vil introducere judder at få konverteret frekvensen.
Af kalbrech
#174112
Jeg mangler generelt undertekster på tv-indholdet i GO.
Det være sig National Geographics, Discovery og travel.
En af kategorierne har norske undertekster.
Derudover mangler jeg undertekster på ca. halvdelen af tv-kanalerne når jeg bruger scartudgangen (tv i køkken).
Desuden er lyden ude af synkronisering med billedet. Er min surround sat direkte til boksen med lysleder passer TV2HD mens billedet på resten af kanalerne er bagud lyden. Sætter jeg surroundanlægget til mit tv passer alle kanaler undtagen TV2HD, her er det så lyden der er bagud.:s
Ellers fin boks, Canaldigital vil høre om mine problemer en af de nærmeste dage. ;)