Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#158499
Anmeldelsen af Sonys Personal 3D Viewer (HMZ-T1) er nu online. 3D-headsettet giver 3D-oplevelser gennem to små OLED-skærme indeni.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1326893515

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af Mech0z
#158503
Gad rigtig godt prøve den her "skærm" sammen med rat og pedaler (G27 eller Fanatec) og så spille Gran Turismo 5, og så med en påmonteret Buttkicker :) burde give en rigtig lækker og realistisk oplevelse
Af BrunoB
#158575
Godt review.
Men den der spejl-ting som også alle andre reviews kritiserer er den ikke indført for at brillerne overhovedet kan tilpasses øjenafstanden?

Jeg har forstået det sådan at fordi oled-panelerne ikke kan justeres sideværts for at tilpasses øjenafstanden så er det i stedet spejlenes vinkel man justerer.
Er det forkert?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#159935
Mech0z skrev:Gad rigtig godt prøve den her "skærm" sammen med rat og pedaler (G27 eller Fanatec) og så spille Gran Turismo 5, og så med en påmonteret Buttkicker :) burde give en rigtig lækker og realistisk oplevelse
Ja, ikke dårligt. Men så må du nok lave et par pitstop undervejs, hvis nakken også skal klare sig igennem 24-timers løbene. Men omvendt, så øger det vel bare realismen 8)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#159936
BrunoB skrev:Godt review.
Men den der spejl-ting som også alle andre reviews kritiserer er den ikke indført for at brillerne overhovedet kan tilpasses øjenafstanden?

Jeg har forstået det sådan at fordi oled-panelerne ikke kan justeres sideværts for at tilpasses øjenafstanden så er det i stedet spejlenes vinkel man justerer.
Er det forkert?
Jo, jeg tror det er sådan det fungerer.

Jeg går ud fra, at der simpelthen også kræves spejle for ikke at få skærmene for "tæt" på øjnene.
Af Mech0z
#160852
Rasmus Larsen skrev:
BrunoB skrev:Godt review.
Men den der spejl-ting som også alle andre reviews kritiserer er den ikke indført for at brillerne overhovedet kan tilpasses øjenafstanden?

Jeg har forstået det sådan at fordi oled-panelerne ikke kan justeres sideværts for at tilpasses øjenafstanden så er det i stedet spejlenes vinkel man justerer.
Er det forkert?
Jo, jeg tror det er sådan det fungerer.

Jeg går ud fra, at der simpelthen også kræves spejle for ikke at få skærmene for "tæt" på øjnene.
Må se om der kommer en billig version 2 som samtidig er mere behagelig at have på, det her TV har jo høj WAF :D