Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#152421
Testen af Samsungs D555 plasma-Tv er nu online. Det finde si 51 og 59 tommer.
D555 kommer med Full HD panel og 3D, men Samsung har sparet Smart TV funktionerne væk.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1321001634

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af THM
#152439
fin test. det ligner en god konkurent til panasonics og lg's plasmaskærme i prisklassen....
Af Snurrerundtlyd
#152440
Tv’et er venligst udlånt af Fona.
Pris og forhandler:
Billede
Det er nok ikke sikkert Fona venligst udlåner et tv til Flatpanels igen når I har den umanerlige frækhed udelukkende at linke til konkurrenten Komplett.dk som forhandler længere nede i selv samme test, to gange endda.
Af kaja69
#152457
Et PS51D535 sælges for 3.000 mindre. Ved I hvad forskellen er andet end manglende 3D?
Af Mysen
#152464
Manglende 3D er det samme som et andet panel. Om der panel er 3000 kroner dårligere, skal jeg ikke kunne sige, men 3D paneler er typisk hurtigere i hvert fald.
Af mbm
#152930
Du skriver der ikke er DVB-T2.
Kan du bekræfte det?
Andre steder på nettet står der at det har DVB-T2
Af maskus
#152977
Med en pris omkring 7.500,- skal man hellere overveje PS51D7005 i stedet, hvis man spørger mig...
Af lordt_nelson
#153596
Hej...

Jeg havde sidste års model fra samsung - der var problemer med ERP guiden - dels var det lille billede ikke med oppe i hjørnet og den var virkelig langsom om at hente information.

Er der nogen som ved om dette er et problem på denne model ?
Af martindk82
#157048
Jeg har den omtalte skærm og kan heller ikke få ERP guide billedet til at virke..
Af Mysen
#157201
Det er et kompleks imellem yousee og Samsung. Løsningen er noget særpræget, og det kræver en længere forklaring, hvorfor det skulle virke, men det gør det altså bare. . Også på min 2010 model.
Zarabuik skrev:EPG'en virker rimelig hurtigt på mit d8005.
Miniature billedet virker hvis du går ind og sletter disse kanaler:

C+ Sport1
C+ Serier
C+ Hits
C+ Emo
C+ First
Event
Event2
TV1000 Drama
Brugeravatar
Af bcd
#157775
Mysen skrev:Det er et kompleks imellem yousee og Samsung. Løsningen er noget særpræget, og det kræver en længere forklaring, hvorfor det skulle virke, men det gør det altså bare. . Også på min 2010 model.
Zarabuik skrev:EPG'en virker rimelig hurtigt på mit d8005.
Miniature billedet virker hvis du går ind og sletter disse kanaler:

C+ Sport1
C+ Serier
C+ Hits
C+ Emo
C+ First
Event
Event2
TV1000 Drama
Fadme mystisk, men ja det virker faktisk også på min model :-)