Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1557
Udmærket test.

Lidt synd at den ikke vinder på ergonomi, men så igen: Det er der stort set ingen andre skærme i samme klasse der gør.
Af abelbendel
#15462
Der er en nyere/større model på 19" (2ms) - har i testet den ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#15475
Du kan se hvilke skærme vi har testet i testsektionen. Hvis den ikke er på listen, så er den ikke testet ;)

Men for at spare dig besværet med selv at kigge: Nej, der er ikke på listen.
Af bimbobo
#17541
Hej,
det er min første post her...
Jeres hjemmeside er ret gode, men jeg savner en decideret "top-10", hvor I kunne lave en bedømmelse ud fra et forhold pris-kvalitet både på 17-19 og andre "størrelser"...

Jeg har faktisk tænkt mig at købe Philips 190x7FB, men kan ikke finde en eneste test/review på nettet... Udefra den vurdering I give til 170X6FB, så skulle det være en "kanon" skærm... men jeg kunne ønske mig en mening fra Jer.

Mvh
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#17546
Vi har en liste over skærme vi anbefaler. Der er ikke nogen rangering af skærmene, da alle lægger vægt på forskellige ting:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... tart_from=&

Endnu engang vil jeg pointere at det på ingen måde kan være vores opgave at sortere skærmene efter pris. Da disse svinger utroligt meget - især på Dells skærme - så kunne vi ikke lave andet end at holde øje med priserne. Ergo - ingen "bedste køb til prisen" skilt herfra!
Af bimbobo
#17550
Tak for svaret..
jeg har læst alt det jeg kunne på Jeres hjemmeside...

Kunne I anbefale 190X7FB til all-round brug...
Digitale billeder, kontor, min søns games, Lego Star Wars, Rome Total War...

Jeg er selv Skype officiel betatester, derfor arbejder jeg meget med video og webcams.

Jeg har 2 spørgsmål:

1) 17" eller 19" ?
2) Er 170X7FB eller 190X7FB OK til det jeg gerne vil bruge dem til?

På forhånd tak for svaret...

Mvh
Af bimbobo
#17821
Jeg har besluttet at købe 190X7FB.. det er allerede bestilt.
Kan I forklare mig hvordan jeg kan "kalibrere" den efter købet?

Jeg har en NVidia FX 5200 og der er en "kalibrerings/justerings-" software i dette kort, kan man bruge den? Eller kunne I anbefale mig en bedre måde at gøre det på?

På forhånd tak