Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#146476
Testen af Panasonic DT30 er nu online. DT30 er Panasonics nye Edge LED baserede LCD-TV med 3D, Viera Connect og slankt design.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1314784525

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af xcardman
#146485
tak for testen

men puha en test
det var godt nok ringe, forstå alså ikke de sender en så dårlig skærm
på markedet
Af xcardman
#146486
håber lidt der kan en test af en billigere samsung led
5 eller 6 serie

de viser alså super godt billede, med tanke på ulemperne ved led
godt nok har jeg kun en version 32 tommer 5005

men er helt klart den bedste skærm jeg endnu har set i 32 tommer
Af THM
#146487
ja det nytter jo ikke at det er et af de bedste 3d lcd tv, når 2d delen halter ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#148757
Kratz skrev:Paradoksalt at WhatHifi finder dette en af de bedste 37 tommer TV til dato: http://www.whathifi.com/review/panasonic-tx-l37dt30

Men det siger vist mest om deres TV reviews...
What Hifi har altid været rigtig glade for Panasonic, men jeg er bestemt ikke enige med dem mht. dette Tv.

Vi er også meget overbeviste af Panasonics plasma-Tv her på FlatpanelsDK, men som jeg har sagt før, så synes jeg deres LCD-TV halter - og det er ikke blevet specielt meget bedre af, at Panasonic selv er begyndt at udvikle LCD-paneler.
Af Kratz
#148805
Jeg vil snarere sige de er temmeligt vilde med LCD TV generelt.
Forrige år vandt Philips nærmest samtlige TV kategorier. Sidste år var det primært Sony. F.eks. blev Sony 46HX920 i en sådan grad berømmet, at den på trods af en mindre skærmstørrelse og kraftig merpris reducerede bedømmelsen af 50VT20 til et 'middelmådigt' TV efter deres opfattelse. Noget som skabte temmeligt kraftigt røre på deres forum.
Så vidt jeg husker fik Panasonic kun en enkelt topkarakter (V20) sidste år.
I år har de dog anerkendt kvaliteten af GT30 og VT30 modellerne.
Af vfr
#154658
Jeg har lige købt et DT35E. Kan jeg umiddelbart overføre indstillingerne til dette?
Til trods for at testen er ret ny kan DT30E ikke mere ses på forhandlernes hjemmeside. Er det afløst af DT35?
mvh ti
Af THM
#154762
vfr skrev:Jeg har lige købt et DT35E. Kan jeg umiddelbart overføre indstillingerne til dette?
ja det vil jeg mene. der kan dog være lidt variation mellem de forskellige eksemplarer, så det ik sikkert du får helt samme resultat ud af det, men tilnærmelsesvist det samme....
Af vfr
#154788
Har nu foretaget justeringerne. Det ser rigtig godt ud.
Tror iøvrigt Rasmus mener 30Y - ikke 30E. Det er også interessant at skifte mellem sat og dvbt. DVBt virker noget uldent i sammenligning. Købte netop dette tv, da jeg fik det til rimelig pris - kr. 6000,-.
mvh
ti