Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rhm
#145724
HEJ god test af LG ST600 :)
men jeg kan ikke få Viaplay: Viasats on-demand-tjeneste til at virke på min box og du skriver at internet-browser og nu fået Flash til at køre
ja men ikke flash 10,3 og der er mange ting som denne box ikke kan
som lg har lovet . jeg har haft boxen i ca 2 mdt og må sige jeg er meget skuffet over at det mangler på den .
jeg savner også podcasts og rss på box og et lyd ud ville også være fedt at have på den .
jeg ville også sige at den er meget langsommmmmm nå du åbner noget
på den.håber at der snart kommer en firmware-opdatering til den.
jeg så denne box på messe i usa og der virket den også med lg magic motion remote men i danmark virker det ikke og kommer heller ikke til det siger Lg !:(
Af Ditlevsen
#145741
Jeg har købt en boks i USA, og vil gerne have den indstillet til Danmark. Er der nogen der har en ide om hvordan? Jeg har svært ved at tro at LG laver flere hardware versioner til forskellige markeder. Under indstillinge kan man vælge USA, Canada og andre.
Det betyder at de danske VOD ikke er tilgængelig ;-(
Af Franzmann
#146190
Så virker Viaplay på ST600 og den app, jeg netop har downloadet til Android, har nu tastatur, så det er blevet MEGET lettere at navigere. :)
Oplevelsen er nu gået fra ubrugelig til brugbar. :o
Af evilguy
#146585
Ny har jeg bestilt sådan en boks, fordi jeg virkelig mangler en ekstra afspiller til Viaplay. Mit Samsung Tv i stuen kan afspille Viasplay, men mangler en afspiller til soveværelset.

Er det nogen der har fået Viaplay til at virke med boksen endnu - eller er der en tidshorisont på hvornår den kommer til at virke?
Af Franzmann
#146587
Du har da vist ikke læst hele tråden før du spørger.
Hint: Tjek indlægget før dit eget...
Af evilguy
#146595
Franzmann skrev:Du har da vist ikke læst hele tråden før du spørger.
Hint: Tjek indlægget før dit eget...
Ah - min fejl. Jeg læser alt det andet, men første linje fik jeg ikke læst i farten. Jeg pudser mine briller en ekstra gang og glæder mig over at Viaplay virker :-)
Af kofoed
#147340
Tænker lidt på at købe sådan en tv-box der.

Men vil da gerne lige høre fra folk som har en, har i fået Netflix, hulu og andre ting fra USA til at virke? Hvordan køre Viaplay, virker Android app'et godt?
Mener i den er pengene værd?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#147504
Ditlevsen skrev:Jeg har købt en boks i USA, og vil gerne have den indstillet til Danmark. Er der nogen der har en ide om hvordan? Jeg har svært ved at tro at LG laver flere hardware versioner til forskellige markeder. Under indstillinge kan man vælge USA, Canada og andre.
Det betyder at de danske VOD ikke er tilgængelig ;-(
Hvis det er ligesom på LGs Smart TV, så skal du ind i servicemenuen og ændre regionen. Der er en debattråd et sted herinde, som beskriver det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#147505
kofoed skrev:Tænker lidt på at købe sådan en tv-box der.

Men vil da gerne lige høre fra folk som har en, har i fået Netflix, hulu og andre ting fra USA til at virke? Hvordan køre Viaplay, virker Android app'et godt?
Mener i den er pengene værd?
De amerikanske tjenester burde virke, hvis du opsætter DNS ligesom i vores guide herinde. Du skal dog ind i boksens servicemenu og ændre region til USA og det betyder, at du mister adgangen til de danske VOD-tjenester.
Af kofoed
#147600
Rasmus Larsen skrev:
kofoed skrev:Tænker lidt på at købe sådan en tv-box der.

Men vil da gerne lige høre fra folk som har en, har i fået Netflix, hulu og andre ting fra USA til at virke? Hvordan køre Viaplay, virker Android app'et godt?
Mener i den er pengene værd?
De amerikanske tjenester burde virke, hvis du opsætter DNS ligesom i vores guide herinde. Du skal dog ind i boksens servicemenu og ændre region til USA og det betyder, at du mister adgangen til de danske VOD-tjenester.
Dvs. at man skal skifte frem og tilbage hver gang man skal bruge en service fra USA, eller en fra danmark, bummer. Tror man bliver træt af det, måske skulle man bare vente til Google Tv2 kommer :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#147606
kofoed skrev:
Rasmus Larsen skrev:
kofoed skrev:Tænker lidt på at købe sådan en tv-box der.

Men vil da gerne lige høre fra folk som har en, har i fået Netflix, hulu og andre ting fra USA til at virke? Hvordan køre Viaplay, virker Android app'et godt?
Mener i den er pengene værd?
De amerikanske tjenester burde virke, hvis du opsætter DNS ligesom i vores guide herinde. Du skal dog ind i boksens servicemenu og ændre region til USA og det betyder, at du mister adgangen til de danske VOD-tjenester.
Dvs. at man skal skifte frem og tilbage hver gang man skal bruge en service fra USA, eller en fra danmark, bummer. Tror man bliver træt af det, måske skulle man bare vente til Google Tv2 kommer :-)
Ja, sådan er det, når man ændrer sin geografiske "position" vha. DNS. Tjenesterne er jo som sådan ikke tilgængelige i Danmark, ligesom de danske tjenester ikke er tilgængelige i USA. Jeg tror bestemt ikke dette ændrer sig med Google TV, med mindre den tillader flere brugerkonti, ligesom Apples iOS system gør i dag på smartphones og tablets (hvor man godt kan have både danske og udenlandske apps vha. forskellige brugere).