Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nkb82
#149116
Hej med jer.

Jeg kan se at nogle af jer har fået Remote App'en til at virke. Jeg har prøvet alt og app'en finder simpelthen ikke boksen. Nogle der har erfaringer?

Derudover: Kan I få undetekster på filmene i Viaplay og i så fald hvordan? Jeg er ved at gå ud af mit gode skind over ikke at kunne få det til at virke... Please help!

:s
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#149744
nkb82 skrev:Jeg kan se at nogle af jer har fået Remote App'en til at virke. Jeg har prøvet alt og app'en finder simpelthen ikke boksen. Nogle der har erfaringer?
Der findes to versioner. Den ene hedder LG TV Remote og den anden hedder LG Remote. Prøv den modsatte af den du bruger lige nu :)

Det andet problem kender jeg desværre ikke problemet på.
Af lgowner
#150115
Rasmus Larsen skrev:
kofoed skrev:
Rasmus Larsen skrev: De amerikanske tjenester burde virke, hvis du opsætter DNS ligesom i vores guide herinde. Du skal dog ind i boksens servicemenu og ændre region til USA og det betyder, at du mister adgangen til de danske VOD-tjenester.
Dvs. at man skal skifte frem og tilbage hver gang man skal bruge en service fra USA, eller en fra danmark, bummer. Tror man bliver træt af det, måske skulle man bare vente til Google Tv2 kommer :-)
Ja, sådan er det, når man ændrer sin geografiske "position" vha. DNS. Tjenesterne er jo som sådan ikke tilgængelige i Danmark, ligesom de danske tjenester ikke er tilgængelige i USA. Jeg tror bestemt ikke dette ændrer sig med Google TV, med mindre den tillader flere brugerkonti, ligesom Apples iOS system gør i dag på smartphones og tablets (hvor man godt kan have både danske og udenlandske apps vha. forskellige brugere).
er man avanceret nok så kan en proxy løsning komme uden om dette, så services specifikt til netflix / usa services bruger unblock og resten er så stadig igennem dk. det er måske lidt værd at overveje, der er en del om det på OpenLG wiki'n

btw,
så er det lidt svært at se på diverse pris engines, men FYI så tager redcoon.dk altså kun 899,- for boksen lige pt.
Af Elkjær
#151266
Har læst testen og hele denne tråd igennem, og det virker som om at den generelle holdning er at den kommet lidt for tidligt på gaden.

Er der nogen der sidder med noget "insider-viden" ift. om der kommer en opdateret version på gaden i den nærmeste fremtid?
Brugeravatar
Af David Munch
#179146
Nu når den har været ude noget længere, hvad er så folks erfaringer med boksen? Specielt, hvordan kører Netflix på den?