Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#144741
Testen af Dell U2412M er nu online. U2412M er en ny 24-tommer skærm fra Dell, der kommer med eIPS-panel, LED og en opløsning på 1920x1200 pixels.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1312886387

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af YieldBitch
#145722
Hey, jeg overvejer at købe denne skærm, det -eneste- jeg stort set skal bruge den til er at se film på, og nogle gange spille meget let.

Jeg har p.t. en Samsung SyncMaster 970P (temmelig gammel monitor) på 19'', men vil gerne opgradere til en 24''.

Vil bare lige høre om i kan anbefale denne nye monitor fra Dell til filmvisning i HD?
#150936
Hej

God anmeldelse efter mine begreber. Men hvad er problemet ved den krystalliserede overflade på skærmen? - er den nubret, eller skarpkantet ? og er det denne egenskab, der giver et "beskidt udseende" ?

Og til det dirty look - hvor greelt er problemet på en skala fra 1-10? Hvad er det, vi snakker om?

Mvh.

Tuulbo