Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kskruger
#165870
Niels A skrev:
PhDream skrev:
Tsunami85 skrev: Til min fulgte alu fjernbetjening og 2 stk 3D briller. Du skal ikke stille dig tilfreds med den grimme sorte plast remote. Det er den nye der skal følge med.
Fik du byttet det tv, du havde problemer med? Hvordan er det nye?
Undskyld den lange svartid.

Det nye har siden jeg har haft det, været behæftet med flere fejl, har haft besøg af Samsungs tekniker for et par uger siden. I dag har jeg så haft kontakt til dem igen, nu skal tvet sendes ind til spec. softwareopdatering.
Mit største problem er at tv'et "smider" forbindelsen til min usb harddisk, det er efterhånden sket mange gange, hver gang mister jeg alt jeg har optaget, kan kun komme i kontakt med den ved at gen-formattere. Jeg fik først at vide at problemet lå i min harddisk da det var en med extern strømforsyning, kunne ikke forstå det da den havde kørt upåklageligt med mit 63" Jeg købte så en ny 2,5" samsung usb2 hdd, den kørte så i 2 uger inden problemet viste sig igen, altså var der intet galt med den gl. hdd. Jeg fik skiftet mainboardet, det har så kørt i 2 uger og nu er den gal igen.
Den anden fejl jeg oplever, er at når jeg har disse fejl, bliver mit internet stort set ubrugeligt, alt er ekstremt langsomt, ved ikke hvordan det kan hænge sammen, men det er ligegyldigt om jeg bruger kabel eller trådløst.
Jeg er efterhånden ved at være så pissetræt af disse fejl. Den eneste hag der er ved det hele, er at billedkvaliteten simpelthen er så forrygende at det overskygger mine problemer.
Mvh
Niels
Jeg oplever det samme med min 51D8005, at tv'et "smider" forbindelsen til usb harddisk'en. Sidste gang, sad jeg faktisk og så en optaget tv udsendelse, hvor den lige pluslige sagde, at der ikke var en harddisk tilkoblet - derefter kunne den ikke se harddisken og kun ved en total format fik jeg gang i den igen.
Jeg tror ikke at der er noget galt med hverken harddisk eller mainboardet, men derimod en software bug, i tv'et. Hvor enten dens kopi/sikkerhed måske ødelægger forbindelsen til harddisken, eller så er dens optage styre system der bare ikke er godt nok lavet.
Af Niels A
#165900
?[/quote]

Undskyld den lange svartid.

Det nye har siden jeg har haft det, været behæftet med flere fejl, har haft besøg af Samsungs tekniker for et par uger siden. I dag har jeg så haft kontakt til dem igen, nu skal tvet sendes ind til spec. softwareopdatering.
Mit største problem er at tv'et "smider" forbindelsen til min usb harddisk, det er efterhånden sket mange gange, hver gang mister jeg alt jeg har optaget, kan kun komme i kontakt med den ved at gen-formattere. Jeg fik først at vide at problemet lå i min harddisk da det var en med extern strømforsyning, kunne ikke forstå det da den havde kørt upåklageligt med mit 63" Jeg købte så en ny 2,5" samsung usb2 hdd, den kørte så i 2 uger inden problemet viste sig igen, altså var der intet galt med den gl. hdd. Jeg fik skiftet mainboardet, det har så kørt i 2 uger og nu er den gal igen.
Den anden fejl jeg oplever, er at når jeg har disse fejl, bliver mit internet stort set ubrugeligt, alt er ekstremt langsomt, ved ikke hvordan det kan hænge sammen, men det er ligegyldigt om jeg bruger kabel eller trådløst.
Jeg er efterhånden ved at være så pissetræt af disse fejl. Den eneste hag der er ved det hele, er at billedkvaliteten simpelthen er så forrygende at det overskygger mine problemer.
Mvh
Niels[/quote]

Jeg oplever det samme med min 51D8005, at tv'et "smider" forbindelsen til usb harddisk'en. Sidste gang, sad jeg faktisk og så en optaget tv udsendelse, hvor den lige pluslige sagde, at der ikke var en harddisk tilkoblet - derefter kunne den ikke se harddisken og kun ved en total format fik jeg gang i den igen.
Jeg tror ikke at der er noget galt med hverken harddisk eller mainboardet, men derimod en software bug, i tv'et. Hvor enten dens kopi/sikkerhed måske ødelægger forbindelsen til harddisken, eller så er dens optage styre system der bare ikke er godt nok lavet.[/quote]

Jeg tror du har ret. Da jeg talte med teknikeren fra Samsung i går. fortalte han mig at der var lavet software til 7 serien der skulle klare problemet, softwaren til 8 serien er ikke frigivet endnu så derfor skal min skærm sendes ind for opdatering, føler mig lidt som en testperson, det jeg ikke forståer, er hvordan det kan have indvirkning på min internetopkobling.
Af xy
#166487
Jeg har oplevet problemer ved optagelse til USB harddisk.

De ting der skulle være optaget bliver ikke gemt.

Bagefter rapporterer mit Samsung tv at der er problemer med enheden. Og for at optage igen er en formatering og en test nødvendig.

Det sker igen og igen.

Har nogen en ide om hvad problemet kan være og om hvordan det evt kan løses.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12