Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#143435
JeppeVid skrev: Hvis nogen ved hvordan jeg kommer til at kunne se avi film (der står xvid i navnet på filerne), så lytter jeg.
Kan det have noget med det DivX-aktiveringspunkt der ligger inde under indstillinger i skærmen?
Af kaja69
#143601
Nu kan 831 modellen jo desværre ikke længere købes til introprisen på 8k for en 46". 925 fra 2010 sælges nu til 8k i 46". Er 831 et klart bedre TV end 925 så man hellere skal gå ned i et 40" 831 til 8k?

Og hvis der desuden kan svares på hvordan LX950N (9k for 46") placerer sig i forhold til Sharp modellerne ville det være super!

EDIT: Glem mit LG spørgsmål! LX950 har ikke pause / time shift funktionalitet har jeg fundet ud af og det er et krav.

På forhånd tak!
Af erazmuz
#144648
Er der nogen, der ved, hvad denne opdatering rettet/gør?

Jeg nåede kun lige at opdatere igår aftes samt kigge om fejlen med kanal-rækkefølge-opsætninger er rettet. Det så ikke ud til at være tilfældet !:(
Af Agerley
#144665
Jeg kan sagtens finde mapper og avi filer på min NAS, men store film filer gider den ikke.

Nogen der har en ide..
Af NemliJa
#144685
Jeg kan sg' heller ikke lige hitte ud af, hvad den opdatering skulle have rettet. Det må være noget i net-delen, for den bruger jeg ikke, og kan ikke sige, om der er sket noget nyt der.

Synes det er godt træls, at det med programsortering ikke er rettet endnu !:(
Af Agerley
#144689
jeg har fået skype logo under KAN liste efter opdatering
Af erazmuz
#144729
Jeg ved ikke hvad der er værst:

1. At sende et TV på gaden, hvor man ikke kan lægge sine kanaler i den rækkefølge man ønsker
2. Efterfølgende udsende en opdatering til TV'et, uden at rette så basal en mangel?

Jeg tror det er det sidste. Pinligt!
Brugeravatar
Af KristofferA
#146627
Hvordan er betragtningsvinklerne på denne skærm? Det er det jeg er mindst glad for på mit Sony EX500...
Brugeravatar
Af edinger
#146628
erazmuz skrev:Jeg ved ikke hvad der er værst:

1. At sende et TV på gaden, hvor man ikke kan lægge sine kanaler i den rækkefølge man ønsker
2. Efterfølgende udsende en opdatering til TV'et, uden at rette så basal en mangel?

Jeg tror det er det sidste. Pinligt!
Skærmen er en monitor.

Køb en boks - så slipper du for den slags bekymringer ;)
Brugeravatar
Af edinger
#146629
KristofferA skrev:Hvordan er betragtningsvinklerne på denne skærm? Det er det jeg er mindst glad for på mit Sony EX500...
Har du læst testen?
flatpanels.dk skrev:BETRAGTNINGSVINKLER

Betragtningsvinklerne på LE831 er bredere end på de fleste LCD-TV, men farveintensiteten falder synligt fra yderlige vinkler. Jeg mener dog, at LE831 klarer sig bedre end Samsung D8005.

Intensiteten i den sorte farve reduceres imidlertid, når TV’et betragtes fra en vinkel. Men igen; det er ikke så slemt som på det gennemsnitlige LCD-TV.
Af pjmr84
#160475
Jeg har lige købt et Sharp LC-52LE831S, og er meget tilfreds med billede kvaliteten. Men når jeg ser en film fra en usb enhed og afbryder halvejs gennem filmen, enden ved at trykke tilbage eller ved at skifte til et andet hdmi indput. Så går tvet helt i stå. jeg kan trykke på tallene 1-9 hvor den så skriver tallene på skærmen, men intet andet sker. Jeg har prøvet at lade den stå et 15 min uden held. Jeg bliver nød til at slukke og tænde tvet, for at kunne bruge det igen.
Tvet er opdateret til nyeste software ifølge tvet selv.
Er der noget jeg selv kan gøre, eller er det en garantisag?
Af TWM
#172215
Jeg overvejer meget at købe dette tv i 60" udgaven.

Men kan det klare sig blandt de nye modeller fra i år.
Som samsung ES8005/7005 ?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9