Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pjmr84
#160475
Jeg har lige købt et Sharp LC-52LE831S, og er meget tilfreds med billede kvaliteten. Men når jeg ser en film fra en usb enhed og afbryder halvejs gennem filmen, enden ved at trykke tilbage eller ved at skifte til et andet hdmi indput. Så går tvet helt i stå. jeg kan trykke på tallene 1-9 hvor den så skriver tallene på skærmen, men intet andet sker. Jeg har prøvet at lade den stå et 15 min uden held. Jeg bliver nød til at slukke og tænde tvet, for at kunne bruge det igen.
Tvet er opdateret til nyeste software ifølge tvet selv.
Er der noget jeg selv kan gøre, eller er det en garantisag?
Af TWM
#172215
Jeg overvejer meget at købe dette tv i 60" udgaven.

Men kan det klare sig blandt de nye modeller fra i år.
Som samsung ES8005/7005 ?
Brugeravatar
Af edinger
#172217
Som Mysen vistnok også tidligere har skrevet, har Samsung et dårligere ry, hvad angår bleeding/clouding, end eksempelvis Sharp.

Ydermere skal du huske på, at det jo ikke er sådan, at der ligefrem sker teknologiske kvantespring mellem to modelårgange.

En model, som i 2011 var blandt markedets bedste LCD-skærme, er i værste fald 'hæderlig' i 2012. Mere sandsynligt er det dog, at den er glimrende, hvis ikke ligefrem fremragende.

I sidste ende må du selv vurdere, om LE831 -- på udvalgte parametre -- "kan klare sig" sammenlignet med ES8005/7005.
Af TWM
#172684
Nogen som kan sige mig om denne model er den samme LC-LE830U ?

For når jeg ser den på nettet står der er denne model ikke har 3d og genneralt ret dårlige anmeldelser, sammenlignet med denne anmeldelse.
Af Rune01
#173487
Lige et spørgsmål til rasmus og/eller ejere af sharp 831...
Er jeres fjernsyn mat eller blank i overfladen? For i testen står der den er mat i overfladen men det jeg lige har fået er blankt....??
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9