Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allando
#141512
det er sgu sjovt hvordan du sir': ikke godt nok...er du jurist?... ::l

jeg beholder mit gamle 50" Pioneer fra 2006 i stuen indtil videre... 8)
Af Toocooldk
#164299
I testens kalibreringsforslag, skal gamma og sort sættes til lav. Hvordan gør jeg det, for de to felter kan jeg ikke få lov at ændre?
Brugeravatar
Af Koluda
#164611
Det kan jeg heller ikke.
Alle andre funktioner kan jeg da ændre, samt punkter som ikke nævnes i hans indstillings forslag.

Købte lige dette TV i dag nedsat til 5.500,- det er sku et okay TV til den pris...:)
Af THM
#165085
Koluda skrev:Det kan jeg heller ikke.
Alle andre funktioner kan jeg da ændre, samt punkter som ikke nævnes i hans indstillings forslag.

Købte lige dette TV i dag nedsat til 5.500,- det er sku et okay TV til den pris...:)
hvor har du fundet pz950w til den pris?
Brugeravatar
Af Koluda
#165093
Bilka i næstved.
De havde 3 stk tilbage, som blev solgt til 5.500,-

Demoén i Slagelse ville de have 4000,- for, men havde en stor ridse i midten af skærmen, og de havde smidt orig. emballagen ud, så ville bestille fjernbetjeninger og brillerne hjem.

Valgte dog at betale 1500,- mere, også få et helt nyt, uden ridse i skærmen.
Af Mysen
#165094
Det er jo en komplet latterligt lav pris... Tillykke med købet. Det kunne nok ikke gøres bedre :)
Brugeravatar
Af Koluda
#165096
Ja, det var en super god pris.

Havde super flot billede, men manglede desværre passiv 3D, og min datter er helt vild med 3d, men bliver hurtigt træt i øjnene af den aktive 3d, så vi returnerede det faktisk en 3-4 dage efter, til fordel til et LM660, som desværre havde så meget genskær at vi slet ikke kunne bruge dette i dagstimerne, uden at skulle skærme af ved vinduespartiet, et problem vi slet ikke havde på PZ950... så blev også returneret og nu hænger der i stedet for et LW980W, og det bliver hængende nu.

Har lige så godt billede som PZ950, men har passiv 3d, men er jo også 3 gange så dyrt.

Jeg kan uden tvivl godt anbefale PZ950, det havde et super flot billede, og 3d dybden var helt klart bedre end på LW980W.
Af THM
#165111
Okay lyder godt med billedkvalitete. Godt i har fået et der også dækker jeres 3d behov:-)
Bilka i odense sælger det desværre til 8000, hvis de går ned på 5500 er jeg på, det jo en super pris...B-)
Brugeravatar
Af Koluda
#165115
Ja, Bilka Næstved havde i hvert fald 3 + demo stående, da de satte prisen ned for at få plads på lageret til nye modeller.

Mon ikke at Bilka Odense også dumper prisen på et tidspunkt.