Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jensholm
#140908
Fandens!
Nu var jeg HELT besluttet på at købe tvet, og måske fra Tyskland for at spare de ekstra par tusinde kroner, men har alle med UE55D8005 clouding-problemer?! !:(
Af Mysen
#140910
testeksemplaret herinde havde ingen eller næsten ingen problemer. Det kan ske, men et tysklandskøb er nok ikke den bedste løsning med et edge-LED fra Samsung. Eller et plasma for den sags skyld.
Af MassMan
#141156
Hej

Er det muligt at slukke lyset i Samsung logoet på fronten?



Jeg undskylder at jeg ikke har gennemlæst alle indlæg, har blot lavet en hurtig søgning på "logo" uden resultat.
Af Holm86
#141165
Så tog jeg aligevel chancen og købte et 46D8005 og er egentligt meget tilfreds. Billedekvaliteten er super og designet er mega lækkert. Og når man tænker på hvor tyndt tv'et er vil jeg næsten kalde lyden imponerende.

Dog bliver hele enhedsindtrykket skæmmet rigtigt meget af al den clouding skærmen har :( Min har desværre ret meget i bunden af skærmen samt hele højre side.

Hvordan forholder Samsung sig til dette clouding problem?? Vil de bytte skærmen af den grund?

MassMan : gå ind i menu og så vælg system, generelt, lyseffekt og så slå fra.
Af StoreSol
#141169
Jeg har netop returneret min 46", pga clouding og misfarvning i specielt bunden af skærmen (ca1cm, specielt synligt i kraftige farver som grøn og lilla).

Det lykkedes mig ikke at finde en ny uden samme problem og de 4 forskellige jeg har set indtil nu, havde alle det samme problem, så jeg må finde mig en anden model.

Jeg byttede direkte ved forhandleren uden problemer.

Om andre ser den samme fejl som mig, ved jeg ikke, eller så generer den ikke så meget, men ser man en fodboldkamp, så bliver græsset betydeligt lysere på den sidste cm.
Af Holm86
#141171
Øv det lyder rigtigt ærgeligt. Har hørt om mange andre der har prøvet op til flere modeller uden held.


Ved bare ikke hvilket tv man så skulle bytte til hvis man ikke er heldig at finde en uden problemer.


Har overvejet lige at beholde mit weekenden over og få set nogle film så jeg lige kan finde ud af hvor stort et irritationsmoment det egentligt er.
Af StoreSol
#141182
Næææ jeg er også lidt i vildrede, herhjemme er designet lige så vigtigt som billedet, altså begge dele skal være iorden. Så både samung plasma og Panasonic plasma dumper desværre designet (en smagssag :)).

Har kigget lidt på nogle af modeller fra D serie 6 fra Samsung, der har jeg i butikken (elgiganten) ikke kunne se samme farve fejl, som på d8005.

Kan faktisk godt li designet på ue46d6755, så det overvejer jeg at prøve.

Ellers vente på top modeller fra sony og lg's 2011 modeller, der ser designet ihvertfald lovende ud..
Af Nauticay
#141705
StoreSol skrev:Jeg har netop returneret min 46", pga clouding og misfarvning i specielt bunden af skærmen (ca1cm, specielt synligt i kraftige farver som grøn og lilla).

Det lykkedes mig ikke at finde en ny uden samme problem og de 4 forskellige jeg har set indtil nu, havde alle det samme problem, så jeg må finde mig en anden model.

Jeg byttede direkte ved forhandleren uden problemer.

Om andre ser den samme fejl som mig, ved jeg ikke, eller så generer den ikke så meget, men ser man en fodboldkamp, så bliver græsset betydeligt lysere på den sidste cm.
hej
jeg har samme problem med den 1cm lyse kant nederst i skærmen (græsset på en fodboldkamp feks er næsten lidt krise), men har set det på mange af samme model på arbejde i 55/46 og 40".... det er en fantastisk lækker tv som desværre ikke holder helt ind, så jeg kommer til og sælge den og ser lidt på TXP50VT30.
Af StoreSol
#141706
Ja det er en møj træls fejl, på et flot designet TV, og dem er der ikke mange af derude.

Overvejer også lidt vt30, men er noget i tvivl om det er det rette valg til mig.

Har kigget lidt på Samsung UE46D6755, som jeg faktisk også syntes har et fedt design, ikke den grimme og store plastik kant som på UE46D6505.

Og på serie 6 modellerne har jeg IKKE set den samme hvide lys-stribe fejl.
Af Nauticay
#141713
jeg har heller ikke set noget på D6755, men har også kun set den ene som henger på arbejde.
jeg ser samme problem på D7005 og da det er samme tv som D8005.

men fordi jeg køber tv pga af bildet og ikke designet, må jeg nok se mig om efter noget annet.
jeg ser meget på fodbold, så jeg ved jeg kommer til og fortryde hvis jeg ikke skaffer mig noger andet.
Af StoreSol
#141717
Jeg vil have begge dele :), både design og billede, specielt når man smider så mange penge.

Men det opfylder VT30 vist også, er bare lidt bange for TV i dagslys, og lidt retention, men det må jo komme an på en prøve, når det er på lager engang.
Brugeravatar
Af KristofferA
#141888
AVforums.com mener at de kan se "udglatning" på D7000 selvom om disse kredsløb er slået fra.
Noget I lagde mærke til på D8000? :o
Af kaja69
#142036
Jeg læser hist og her at et D6505 har samme billedekvalitet og funktionalitet som D8000 serien. Forskellen skulle kun være 400 Hz (mod 800 Hz) og ingen mod Micro Dimming. Kan det bekræftes at billedekvalitet og funktionalitet er som D8000?
Af ekrem
#142042
jeg bestemte også at købe led modellen men jeg læste noget steder problemer med skærmen ,bestemte at købe plasma modellen og synes jeg er super tilfreds med den,,god billed, billigt, alle funktioner med, jeg synes det er spildt af pengene betale så meget for en led med problemer


vælg hellere samsung plasma d8000 series i kommer ikke til fortryde....
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15