Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
#150445
Input lag på et gammelt plasma er bare lavere end et nyt LCD. Det er en skam, men i må jo bare have jeres konsol med ind og prøve nogle flere modeller. Jeg skal dog ikke kunne sige, om butiksindstillingen har en negativ effekt på forsinkelsen. Den kan man jo ikke slå fra uden at resette tv'et helt.
#153850
Vi er generelt glad for skærmen, men lige et par kritikpunkter:
- Oversættelsen af menuer virker som om det er klaret med google translate. (elendig)
- Optagefunktionen virker ikke helt godt. Hvis optagetiden er længere end planlagt ja så er det bare synd. for man har ikke muliged for at ændre i optagetiden manuelt. End eneste løsning jeg kunne finde er at optage udsendelsen der kommer efter.
- Optagefunktionen, vi har desværre oplevet at den pludseligt ikke ville genkende hdd'en. blev løst ved at reformatere. Vi mistede selvfølgelig alle de gemte udsendelser.
- Optagefunktionen, vi har oplevet at det optagede ikke kunne afspilles.
Af web_1
#155656
Jeg har kigget på Samsung UE46D8005. Kan se en test fortæller at en større model summer. Gør
Samsung UE46D8005 også det? For så vil jeg helt sikkert ikke have den!

På forhånd tak.
Af zarabiuk
#155658
Så vidt jeg ved er det vist kun på plasma'erne man kan høre summen en gang imellem. Jeg har et ue55d8005 LED og det siger intet overhovedet. Hverken summen, blæserstøj eller andet.
Af web_1
#155732
Hej. Tak for svaret. : )


Jeg har imidelrtid brug for et svar fra nogen der er 100 % sikker...
Af miko
#155733
Havde et 2010 LED fra Samsung og fik panelet skiftet PGA lightbleed og clouding, da det kom tilbage var der en ulidelig støj fra panelet. Som højspændningsledninger!
Af web_1
#155750
Citat: Havde et 2010 LED fra Samsung
Var det denne UE46D8005?

Hvor om alt er, kan jeg nu se der er andre tråde som omhandler problemer med modellen: 'Samsung LED D8005 Billede hakker', 'Samsung 46" LED TV UE46D8005 - problem ved sort skærm'...

Ser åbenbart ud til at at være noget møg...

Pokkers også! Nu troede jeg lige jeg havde fundet det jeg ville have.
#225220
Kære Redaktør.

Mit Samsung er efter 3 år befyndt at have lodrette hvide skygger og "pixel" fejl langs siderne (begge) - Er dette en kendt fejl og ved du om det bare er ærgeligt eller om det kan betale sig at få repareret? - Det er trods alt et tv til 12K.

Tak for den fine test
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15