Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Andersss
#155253
Hvis man følger de råd omkring kalibrering som bliver givet i testen, vil der så være nogen reel ide at at vælge en LW650W over en LW550W? For som jeg lige kan overskue det, så er det kun "uinteressante" billedbehandlings tekniker som er forskellen på de to modeller.
Af pixaren
#161090
Jeg tænkte det samme, hvad er forskellen mellem 650W og 550W, det er værd at bruge penge mellem denne sag og hvorfor?
Af lgowner
#161097
pixaren skrev:Jeg tænkte det samme, hvad er forskellen mellem 650W og 550W, det er værd at bruge penge mellem denne sag og hvorfor?
- 100hz vs 200hz
- gammel dags remote vs. magic remote
- udseende/design
Af Camilla7
#164446
Har netop modtaget mit LW650W og valgte netop dette tv da det blev anbefalet herinde til konsol, men til min store skuffelse er det komplet umuligt at spille FPS (MW3) spil grundet inputlag! Jeg har slået truemotion fra som i anbefaler i testen, men hjalp lige lidt. Er der nogen gode forslag til om det kan ordnes via indstillinger eller er der nogen der sidder med samme problem?
Mvh. Camilla.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#164449
TVet skal stå i spiltilstand for at minimere inputlag.
Af Camilla7
#164455
Det hjalp en hel del, tusinde tak. Den er stadig ikke helt synkron, er der flere gode råd til indstillinger?
Af Czuba
#164466
Camilla7 skrev:Det hjalp en hel del, tusinde tak. Den er stadig ikke helt synkron, er der flere gode råd til indstillinger?
Har desværre ikke nogle råd, men vil da gerne høre din mening om skærmen indtil videre...? :)
Af Camilla7
#164467
Nu har jeg kun haft fjernsynet godt 24 timer, så har ikke fået gennemtestet det endnu, men her er min foreløbige oplevelse af skærmen.
Testede først wifi delen, og er ikke helt imponeret over de lange ventetider og loadingtider ved skift mellem apps og bladren rundet i menuen generelt. Det tog mig en time overhovedet at få oprettet en bruger, da den hele tiden automatisk smed mig tilbage til hovedmenuen, og det er ret så irriterende, når man i forvejen skal sidde og taste bogstaver via fjernbetjeningen. Derudover er der ikke specielt mange apps og dem man kunne finde der så interessante ud kræver magic remoten, som så vil være endnu et tilkøb man skal foretage sig udover wifi donglen som kostede 399,-. Derudover var der 3 separate opdateringer at hente før man kunne gå i gang som tog et par timer hvor fjernsynet genstartede hver gang. Jeg har endnu ikke prøvet youtube eller facebook grundet det langsommelige system.
Prøvede et 3D filmklip som så ud til at virke fint, dog dækker brillerne ikke hele ens udsyn, så kan være lidt forstyrrende at se på i længden.
Jeg mangler stadig at modtage mine 3d dualview gaming briller, så denne del er jeg stadig meget spændt på.

Selve "fjernsynsdelen", billedgengivelse, farver, ingen sløring osv. er jeg ret begejstret for, men opdagede dog i går aftes at billedet ikke blev gengivet helt synkront med lyden - dette synes dog forbedret da jeg slukkede skærmen og tændte igen, men er spændt på at se om det er et tilbagevendende problem.

Jeg købte primært skærmen til gaming, så af den grund er jeg rigtig skuffet da der er input-lag. Det hjalp en del at sætte skærmen i gamemode som du anbefalede, men den reagerer stadig ikke knivskarpt på controlleren desværre.
Kan også være det bare kræver noget tilvænning at gå over til LED da jeg kommer direkte fra en plasmaskærm.