Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lindberg47
#164306
simonT skrev:Hej Alle
Jeg overvejer kraftigt at købe dette fjernsyn, men jeg er stødt på et problem som i måske kan hjælpe mig med.

Jeg har fundet en P42GT30E model som står til 5299 kr., mens modellen som flatpanels linker til hedder P42GT30Y og står til 8.250 kr.

Er der nogle der vil være søde at forklare mig om der er tale om en reel forskel og i så fald hvad der kan betale sig, idet jeg betragter 3000 kr. som en meget stor prisforskel.

Jeg har selv været inden og sammenligne produktdetaljer og bemærket enkelte forskelle, men som førstegangskøber kan jeg ikke finde ud af hvad det har af betydning.

E modellen som jeg snakker om kan findes på redcoon og Jaman.

Mvh Simon
Du må ikke give så meget for 42" GT30. Jeg købte selv mit for 6.500 kr i december!

Se hellere på G30 i 46" til 6.000 kr. her: http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/Plasm ... _Other_DS)

Der er ikke nævneværdig forskel på de 2 modeller ud over GT har 3D funktion (dog uden at have briller med) og at GT er en lille smule tyndere.
Senest rettet af Lindberg47 22. apr 2012, 10:18, rettet i alt 1 gang.
Af simonT
#164307
@ Lindberg

Tak for tippet - rent økonomisk ligger jeg i 5000 kr. klassen så det er relevant nok!

Og jeg er også kommet frem til den konklusion at jeg ikke behøves 3D

Har selv lige set på G30 til 5400 kr, så kan du fortælle mig dine erfaringer med G40 ?
Af simonT
#164310
Jeg tror jeg må ud i en butik og tjekke hvordan anti-glare forholdet er på g30, og hvis det er fint tror jeg, at det bliver 46'' til 5400 på komplett.

Og igen tak for de mange og hurtige svar.
Af sparx
#166014
Jge har fået mig en GT30Y, lækker, men vil lige høre hvordan den bedst køres ind? (for at undgå burn-in)

Bør man vælge aspect og zoom 1 for at undgå alle kanal logo's den første tid - og er den første tid 200 timer, som jeg har læst et sted?

Kan man default vælge aspect, den vælger automatisk hver gang man skifter kanal...?

Betyder det noget at se DVD, der får man jo sorte bjælker i top og bund?

pft
Af THM
#166017
Blandet brug og slå overscan til og fra. Og kør den i professionel billed mode, med pixelorbiter slået til. Det skulle kunne gøre det....B-)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8