Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#134036
Anmeldelsen af Panasonics GT30-serie er nu online. Vi har testet 50" modellen kaldet TX-P50GT30E, som kommer med Infinite Black 2 panel, Viera Connect og Ciera market, 3D samt USB-optagelse.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1300800175

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af Marlowe
#134047
Jubiii, det har jeg glædet mig til - går straks igang med at læse :)
Af Ibber
#134053
Hej og tak for anmeldelsen.

I skriver at Panasonic er blevet Canal Digital Parabol Godkendt, hvilke modeller gælder det, da der ikke står nogen på CD's liste endnu?

Understøtter GT30 Unicable/SatCR som andre af Panasonics modeller gør?

Tak igen og Vh.
Af Letten
#134057
Hvordan er det med frontglasset på GT30? har den det her "dobbelt billede" (mest tydelig fra skrå vinkler)?

Plejer at være tydelig med undertekster.

Jeg kan ikke huske om det var "fjernet" allerede med GT20 sidste år.
Af lennon
#134062
Kipper også lige med flaget for en grundig,troværdig og ikke mindst tidlig test . Fornemt ! !
Ligner et produkt, som alle potentielle TV købere burde tage udgangspunkt i, - før de beslutter sig . Selvom den ikke er perfekt , så skønner jeg at ingen af de få fejl er dramatiske .
Af janelne
#134065
Er det bare mig, men er prisen GT30'eren ikke høj? 13K for en 42".
Af red_martians
#134069
Letten skrev:Hvordan er det med frontglasset på GT30? har den det her "dobbelt billede" (mest tydelig fra skrå vinkler)?

Plejer at være tydelig med undertekster.

Jeg kan ikke huske om det var "fjernet" allerede med GT20 sidste år.
G20 og dyrere har ikke beskyttelsesglas, og dermed er dobbeltbilledet ikke længere tilstede. Det er én ide de har hapset fra pioneer. Jeg ved at S20 stadid bruger den gamle metode, mens selv S30 skulle ha' den nyere konstruktion i år.
Af torak
#134071
janelne skrev:Er det bare mig, men er prisen GT30'eren ikke høj? 13K for en 42".
Tænkte det samme, kan få GT20eren for 7000kr. Men mon ikke den falder til omkring de 10.000-11.000 forholdsvis hurtigt.

Til 13.000 for den mig ihvertfald ikke til at afbestille den gt20er der ankommer torsdag :D

Men helt sikkert et lækker TV, og hvis penge ikke var et problem havde jeg nok også købt det istedet.
Senest rettet af torak 22. mar 2011, 19:51, rettet i alt 1 gang.
Af Mysen
#134072
Super test, og overraskende hurtigt :-)

Dejligt at Rasmus har taget bruger feedback med, og har fokuseret lidt på input lag, samt reflektioner.

Umiddelbart ligner det en ægte gamerskærm med den hurtige opdateringshastighed, den lave input lag og den minimale retention. - Og muligheden for 3D selvfølgelig.
torak skrev:
janelne skrev:Er det bare mig, men er prisen GT30'eren ikke høj? 13K for en 42".
Tænkte det samme, kan få GT20eren for 7000kr. Men mon ikke den falder til omkring de 10.000-11.000 forholdsvis hurtigt.
Den minder bare mere om VT20 i performance, blot med et mere attraktivt design og en tynd profil. 42VT20e koster ca. 12k.
Af torak
#134077
Mysen skrev:Super test, og overraskende hurtigt :-)

Dejligt at Rasmus har taget bruger feedback med, og har fokuseret lidt på input lag, samt reflektioner.

Umiddelbart ligner det en ægte gamerskærm med den hurtige opdateringshastighed, den lave input lag og den minimale retention. - Og muligheden for 3D selvfølgelig.
torak skrev:
janelne skrev:Er det bare mig, men er prisen GT30'eren ikke høj? 13K for en 42".
Tænkte det samme, kan få GT20eren for 7000kr. Men mon ikke den falder til omkring de 10.000-11.000 forholdsvis hurtigt.
Den minder bare mere om VT20 i performance, blot med et mere attraktivt design og en tynd profil. 42VT20e koster ca. 12k.
Tja, men gt20eren er heller ikke langt fra vt20 i performance. VT20eren synes jeg også er for dyr, da den næsten er dobbelt pris af gt20eren for ikke særligt meget mere.

Edit: Vt20eren giver jo også 2x 3d briller med, hvilket har værdi af ca 2k? Så synes det er lidt dtyrt for gt30eren da der skal købes briller vedsiden af?
Senest rettet af torak 22. mar 2011, 20:27, rettet i alt 1 gang.
Af Zyde
#134078
Jeg har bestilt 42VT20E til under 10k. Når jeg læser denne anmeldelse kan jeg ikke se den store grund til at afbestille. Det er ikke meget man får for de 3000kr ekstra. Faktisk er prisforskellen vel endnu større, da der ikke følger briller med til 42GT30E.

For mig at se er det en ret stor prisforskel på to produkter som er relativt ens. Tager jeg helt fejl her?
Af torak
#134079
Zyde skrev:Jeg har bestilt 42VT20E til under 10k. Når jeg læser denne anmeldelse kan jeg ikke se den store grund til at afbestille. Det er ikke meget man får for de 3000kr ekstra. Faktisk er prisforskellen vel endnu større, da der ikke følger briller med til 42GT30E.

For mig at se er det en ret stor prisforskel på to produkter som er relativt ens. Tager jeg helt fejl her?
under 10k er en fin pris for 42vt :) godt fundet.

Men som du også siger 13k for 42gt30e er for dyrt.

Jeg har lige købt 42gt20e, 3d blue ray dvd afspiller, 2x briller for lidt over 10.500kr. Så er der stadigt 2500 op til gt30eren. Meeen den ser nu lækker ud :) Som sagt den bør falde et par tusinde i pris.
Af maskus
#134081
For mig at se er prisen på 12000,- for VT20 stadig et meget godt køb kontra 17000,- (eller ca. 19000,- med 2 stk. briller) for GT30?!

/mk
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8