Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#136179
Letten skrev:
Rasmus Larsen skrev:Konstant - også lige nu. Som du selv siger er iris dynamisk og derfor vil man opleve sort som værende helt sort ofte - det afhænger blot af kontrasterne i det du ser.
Men dit øje åbner jo iris øjeblikkeligt og lukker mere lys ind, og pludselig er det ikke kul sort mere
Ja, hvis du fokuserer på en helt sort overflade. Hvis du kigger ud i rummet og opfanger lystilbagefaldet (som skaber farverne) som en helhed, vil du kunne se masser af sorte nuancer. Her ændrer iris sig jo kun hvis du specifikt koncentrerer dig om et givet punkt eller hvis lysforholdene ændres.
Af basse32
#136180
Helt ok og tusinde tak Rasmus Larsen, glæder mig som et lille barn. 8)
Er dog stadig panasonic plasma dreng, så den skal gøre det godt ellers bliver det en panasonic igen, når de er faldet lidt i pris.(Hvis konen og ham i det høje lader min vilje ske eller hvem jeg frygter mest) :D )
Af Rene
#143297
på youtube kan man se et problem vedr fluctuatihg gamma,brightness. ved ikke lige hvad det er. men er det noget i har lagt mærke til.
Af budtz80
#145594
Er der nogen der kan bekræfte om tv'et kan skifte sin frekvens om til 24hz? Dette kan eksempelvis gøres hvis man har sat det til pc'en og går ind i "opløsning" og ser listen over mulige frekvenser.

Jeg syntes det er problematisk at dette ikke fremgår af anmeldelserne når der samtidigt er en artikel om vigtigheden af at tv kan dette.
Af Helpme
#157793
Rasmus Larsen skrev:Anmeldelsen af Panasonics GT30-serie er nu online. Vi har testet 50" modellen kaldet TX-P50GT30E, som kommer med Infinite Black 2 panel, Viera Connect og Ciera market, 3D samt USB-optagelse.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1300800175

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Tak for anmeldelsen. Bedre sent end aldrig.
Har lige købt dette fjernsyn i en 46" udgave og vil forsøge at kallibrerer det som i din test. Jeg har slået ISFccc til for få vist alle mulighederne. Kan dog stadig ikke finde frem til R,G,B -Gain og R,G,B Custoff for at justerer disse. Er det muligt nogen herinde kender løsningen. På forhånd tak.
Af THM
#157823
Helpme skrev:
Rasmus Larsen skrev:Anmeldelsen af Panasonics GT30-serie er nu online. Vi har testet 50" modellen kaldet TX-P50GT30E, som kommer med Infinite Black 2 panel, Viera Connect og Ciera market, 3D samt USB-optagelse.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1300800175

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Tak for anmeldelsen. Bedre sent end aldrig.
Har lige købt dette fjernsyn i en 46" udgave og vil forsøge at kallibrerer det som i din test. Jeg har slået ISFccc til for få vist alle mulighederne. Kan dog stadig ikke finde frem til R,G,B -Gain og R,G,B Custoff for at justerer disse. Er det muligt nogen herinde kender løsningen. På forhånd tak.
det er vist dig der er lidt sent på den :D det er længe siden testen kom 8)
ved ik helt med de nye men på g20 er det under billedindstillinger, og så avancerede indstillinger...
Af LIMO
#157984
Jeps som THM skriver er det i "Billed" - "Billedindstilling" - "Avancerede indstillinger". Måske du som jeg i starten ikke tænker over, at der er mere på næste side og ikke kan se menupunktet. Brug pil ned.
Af Helpme
#158164
THM skrev:
Helpme skrev:
Rasmus Larsen skrev:Anmeldelsen af Panasonics GT30-serie er nu online. Vi har testet 50" modellen kaldet TX-P50GT30E, som kommer med Infinite Black 2 panel, Viera Connect og Ciera market, 3D samt USB-optagelse.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1300800175

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Tak for anmeldelsen. Bedre sent end aldrig.
Har lige købt dette fjernsyn i en 46" udgave og vil forsøge at kallibrerer det som i din test. Jeg har slået ISFccc til for få vist alle mulighederne. Kan dog stadig ikke finde frem til R,G,B -Gain og R,G,B Custoff for at justerer disse. Er det muligt nogen herinde kender løsningen. På forhånd tak.
det er vist dig der er lidt sent på den :D det er længe siden testen kom 8)
ved ik helt med de nye men på g20 er det under billedindstillinger, og så avancerede indstillinger...
Mange tak for hjælpen. Fandt ud af at jeg stod på THX profilen og derfor ikke kunne finde de sidste kalibrerings muligheder. Har i eller andre oplevet problemer med underteksterne bliver forringet, når billedet bagved bevæger sig hurtigt?? det liger nærmest at der bliver trukket i teksten. Nogle gang værere end ander. håber næsten det er en fejl på mit tv, da jeg ellers bliver pænt skuffet :((
Brugeravatar
Af MigSelv
#158180
Det kan måske hjælpe, at slå intelligent frame creation fra.
Af Helpme
#158189
MigSelv skrev:Det kan måske hjælpe, at slå intelligent frame creation fra.
Tusind tak for hjælpen! Det er hermed afprøvet og virker :) Kan ikke lige se hvilken forskel intelligent frame creation har gjort?
Af THM
#158277
Helpme skrev:
MigSelv skrev:Det kan måske hjælpe, at slå intelligent frame creation fra.
Tusind tak for hjælpen! Det er hermed afprøvet og virker :) Kan ikke lige se hvilken forskel intelligent frame creation har gjort?
det udglatter bevægelse, syntes selv det er nemt at se, bevægelse kommer til at se kunstigt ud og der opstår nogle billedfejl
Af fredizy
#162377
Jeg har netop købt dette tv.

Desværre synes jeg virkelig, at det såkaldte Buzzzing er rigtig iørefaldende og lettere iriterrende at lægge øre til.

Oplever andre et lignende problem?
Af Lng
#162429
Jeg har ditto købt det i 42" - Har absolut ingen problemer med buzzing. Blæserne kan stort set heller ikke høres. Ingen retention eller lignende. Jeg er ovenud tilfreds. :)
Af fredizy
#162431
Lng skrev:Jeg har ditto købt det i 42" - Har absolut ingen problemer med buzzing. Blæserne kan stort set heller ikke høres. Ingen retention eller lignende. Jeg er ovenud tilfreds. :)
Hvor langt sidder du fra tv'et? Jeg overvejer om det er akustiken i min forholdsvis lille stue, der gør udfaldet. Det står lige nu på den medfølgende stander i et hjørne af stuen, hvilket bevirker at der er ca. 20 cm til væggen og jeg tænker at dette måske øger lydniveauet fra buzzzing. Har du dit hængende på væggen?

Problemet er, at jeg er tosset med billedet og skal give væsenligt mere for en LED med nogenlunde samme billedekvalitet. Næste træk er måske at invistere i et vægophæng, så dette også prøves af inden det måske skal retur til Bilka.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8