Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#128450
Testen af NEC EA232WMi er nu online. EA232WMi er erstatningen for den populære EA231WMi, og er blevet opdateret til at have et IPS-panel med LED-baggrundsbelysning.

Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1295618220

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Af cJoey
#128456
Lækkert at få testen at læse. Jeg må sige at skærmen lyder stort set som jeg havde forventet, men jeg havde håbet på at NEC ville komme op med noget godt til denne udgave ud over LED.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#128795
Ja, ikke de store overraskelser. Det er en god skærm, men jeg er dog bekymret for problemet med ujævn lys. Vi kan selvfølgelig have været uheldige med vores eksemplar af skærmen.
Af cJoey
#128805
Jeg prøver lige at bestille én hjem for at tjekke. Jeg skal nok lige vende tilbage med resultatet.
Af Agges
#132461
Glimrende anmeldelse, den giver gode svar til nogle af mine spørgsmål!

Har folk yderligere erfaringer med den?

Overvejer at købe en evt. to af EA232WMI til brug sammen med EA231WMI (som nok så kommer til at stå i midten), nogen holdninger, råd eller lignende til hvordan det kommer til at gå? Grunden til at jeg spørger er at EA231WMI virker til at være udgået eller en mulighed til den høje pris..

På forhånd tak for input :)