Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jeremy
#130724
Er der ikke nogen af jer der kører 3D-film via PS3 og Samsung C685, der har haft problemer med "uhæmmet" flimren?? Jeg oplever det ca. hver anden gang jeg sætter en film igang. Når det sker, hjælper det at slå "Spiltilstand" fra/til på TV´et, hvorefter filmen spiller fint. Det er dog ikke en permanent løsning, da det ikke hjælper at slå "Spiltilstand" permanent fra. Nogen der har oplevet det, og evt. har en løsning på problemet, således jeg ikke skal ind og slå "Spiltilstand" til/fra hver anden gang jeg skal se film?

Skal lige siges, at 3D-spil kører upåklageligt uanset om "Spiltilstand" er til eller fra.
Af dnorgaard
#132450
Jeg er blevet lidt varm på dette TV. Jeg har i forvejen b650 som jeg er meget glad for, hvis jeg køber dette, hvilket tv skal jeg smide i soveværelset? (vil have det bedste i stuen) Der er en ting i min b650 som jeg er meget irriteret over, og det manglende support på DTS. Jeg har ikke kunne google mig frem til om det er det samme issue med dette tv?
Af blacks world
#133114
jeg er også blevet varm på den her tv men er det godt nok til 3D ? mvh black