Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#127317
Testen af Samsung C685 er nu online. Vi har testet 50" versionen kaldet PS50C685 der har en lav pris, 3D og DLNA.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1294927307

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Senest rettet af Rasmus Larsen 26. jan 2011, 11:06, rettet i alt 1 gang.
Af bleze
#127330
Tak Rasmus, men mangler der ikke et tal i kalibreringen? Farve
Af ML
#127334
Det undre mig utroligt meget du ikke omtalter den meget høje BUZZ lyd denne model laver.
Personligt synes jeg det er et KÆMPE issue ved denne model.
Jeg købte selv en 685 hos komplett ved deres rimlig gode tilbud, men valgte pga. af buzz lyden at benytte mig af de 14 dages returret og leveret skærmen tilbage, selvom jeg egenligt synes det var en allround ok skærm rent billedemæssigt til mit forbrug.

Inden jeg leveret skræmen tilbage havde jeg først lige fat i en Samsung teknikker der forklaret mig det var et generalt problem med denne model, og at de havde prøvet at skifte divs. ting hos nogle kunder der havde klaget over denne buzz lyd, men uden resultat.
Af Swingking
#127431
Ja der mangler da et tal i kalibreringen ? Farve

hvad skal den være ?
Af bleze
#127433
Et sted mellem 40 og 50. Et gæt kunne være 47 :) Men håber da Rasmus får det påført i dag
Af Swingking
#127475
Har lige fået en mail fra Rasmus..... han siger :

Den skal være uændret. Jeg får den lige med senere i dag.

Skal man indstille farver skal man generelt sørge for at gøre det vha. RGB (rød, grøn, blå) indstillingerne i de avancerede menuer.

/Rasmus

men når han siger uændret hvad er det så = jeg har nemlig lavet om på mine egne instillinger.....
Af Swingking
#127599
I testen står det også dette , men hvor ændre jeg det ? xvYCC Fra

og hvad skal rgb stå på =normal eller lav ?

+ farve ?
Af Duckmann
#128018
Mit røg også retur, dog som DOA til Samsung.

De ville sende det direkte til Samsung for at finde fejlen og rette den i kommende modeller. Om det er en and må tiden jo vise.

Men hold kæft hvor det summede :(
Af ML
#128140
Duckmann skrev:
Men hold kæft hvor det summede :(
Synes sku det her lugter af nogen er i lommen på nogen for lige at glemme at omtale et temlig alvorligt issue ved denne skærm.

Det er nu gået 6 dage siden jeg tilføjet min kommentar ang. summen på skærmen og intet svar fra site owner Rasmus Larsen. Total dårlig stil fra Flatpanels og meget utroværdigt.
Af Swingking
#128224
Ja det er ikke meget svar man får tilbage fra Rasmus ang. de sidste indstillinger ...... Som han lovede enda..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#128796
bleze skrev:Tak Rasmus, men mangler der ikke et tal i kalibreringen? Farve
Indstillingen farve skal forblive uændret.

Hvis der skal indskydes en generel bemærkning omkring dette, er det typisk ikke særlig hensigtsmæssigt at bruge indstillingen farve til at indstille på skærme. Man skal i stedet bruge RGB-indstillingerne eller de mere avancerede farveindstillingsmuligheder.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#128797
ML skrev:Det undre mig utroligt meget du ikke omtalter den meget høje BUZZ lyd denne model laver.
Personligt synes jeg det er et KÆMPE issue ved denne model.
Jeg købte selv en 685 hos komplett ved deres rimlig gode tilbud, men valgte pga. af buzz lyden at benytte mig af de 14 dages returret og leveret skærmen tilbage, selvom jeg egenligt synes det var en allround ok skærm rent billedemæssigt til mit forbrug.

Inden jeg leveret skræmen tilbage havde jeg først lige fat i en Samsung teknikker der forklaret mig det var et generalt problem med denne model, og at de havde prøvet at skifte divs. ting hos nogle kunder der havde klaget over denne buzz lyd, men uden resultat.
Modellen jeg testede havde nu ikke synderligt nævneværdigt buzz. Man kan høre det hvis man lægger øret ned til bagsiden af skærmen, men ellers ikke.

Husk dog, at plasma skærme generelt har lidt tendens til buzz. Der kan selvfølgelig være forskelle fra en model til en anden, men der er også stor forskel på rummets opbygning og seeren. Er stuen f.eks. meget lille, vil buzz blive mere gennemtrængende.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#128798
Swingking skrev:I testen står det også dette , men hvor ændre jeg det ? xvYCC Fra

og hvad skal rgb stå på =normal eller lav ?

+ farve ?
xvYCC kan ikke ændres med mindre du har specielle kilder sat til.
Senest rettet af Rasmus Larsen 25. jan 2011, 10:35, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#128800
ML skrev:
Duckmann skrev:
Men hold kæft hvor det summede :(
Synes sku det her lugter af nogen er i lommen på nogen for lige at glemme at omtale et temlig alvorligt issue ved denne skærm.

Det er nu gået 6 dage siden jeg tilføjet min kommentar ang. summen på skærmen og intet svar fra site owner Rasmus Larsen. Total dårlig stil fra Flatpanels og meget utroværdigt.
Hvor er jeg efterhånden træt af disse kommentarer. Fra den ene Samsung test til den anden skal vi først høre på, hvordan vi er Samsung fjendtlige og derefter hvordan at vi er i lommen på Samsung.

Jeg sidder med min hovedopgave pt. og derfor går der også en del tid med arbejdet på denne. Jeg beder om respekt for min tidsdisponering, og en påskønnelse af, at vi rent faktisk går i dialog med brugerne efter vores anmeldelser. Lad vær at ødelægge det for de andre brugere, der er glade for denne service.