Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mr. News
#124325
Nu vil jeg ikke være kværulant, men at lukketiden bliver oplyst til 2,5 sekunder, har ikke nogen værdi, når man ikke kender blænden og isohastigheden samtidig.
#124326
kwc skrev:Håber dog at Rasmus har mulighed for at svarer på nedenstående

LCD/LED Tv
Har Du mulighed for at lave en top 3-5 over testede 46"-50" LCD/LED Tv (uden at tage højde for 3D) - så man som forbruger har mulighed for at vælge Tv udfra kvalitet (ikke pris).
B&O BeoVision 7-55
B&O BeoVision 10
LG LE850N (LX950N ligeså, men her halter 3D også)
Philips 9705H
Sharp LE820
Samsung C8705

Listen er frit fra leveren.
kwc skrev:3D Tv
Philips har som Rasmus nævner valgt at man skal tilkøbe 3D- kit (sender + briller). Kunne man tænke sig at grunden til dette er at Philips regner med at blive bedre til at "beherske" 3D teknoligien og vil kunne sende en ver. 2 på gaden der vil give en bedre 3D Tv oplevelse ?
Det er muligt, men så vidt jeg kan forstå, sker der allerede fra næste år lidt ændringer på 3D-fronten. Hvad dette vil betyde for 2010 modellerne med 3D, er jeg dog ikke helt sikker på.
kwc skrev:Blueray afspiller
Ville man få endnu bedre 3D test resultat ved at anvende Philips #d BlueRay afspillere (BDP-9600 eller BDP-8000) ? Spørger om dette da PlayStation 3 jo har nogle begrænsninger i forhold til HDMI - så måske er det ikke optimalt at teste med en sådan.
Nej, det har ingen bestydning. 3D er 3D, ligesom Blu-ray er Blu-ray, uanset om afspilleren kommer fra Philips, Sony, Samsung eller anden. Forskellene på afspillerne ligger primært i faktorer, som lydkvalitet (primært analog), load-hastighed, menuer osv. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#124327
rhino (DK) skrev:tak rasmus for fint test som altid....

jeg syntes godt nok der er mange negative sider af dette tv især hvis man samligner med prisen på produktet.... men er det så negativt som også alle minusserne gir udtryk for....?
Jeg synes 9705H er et rigtig fint Tv, hvis man køber det med henblik på 2D. 3D-delen kan jeg dog ikke anbefale.

De nævnte minusser for 2D-delen synes jeg som sådan ikke er ødelæggende for oplevelsen, men det er klart, at folk også vurderer dette meget individuelt. Jeg ved f.eks. at jeg selv let bemærker glorierne fra local dimming systemet, mens andre personer kun bemærker dem, hvis de bliver gjort opmærksomme på dem.
Af VIF
#124494
Jeg har lige fået en BDP9600 til mit 9705 må nok sige den hjælper en del på 3d'en jeg kan næsten ikke se 3D crosstalk, og hvis der er lidt. Er det minimalt, hvis man skal vil se 3d film kan jeg kun anbefale den. har også prøvet BDP7500 på tv'et der fik jeg 3D crosstalk.
Brugeravatar
Af kwc
#124586
Hej VIF

Jeg har netop købt en BDP8000 til mit 9705 og nyder 1080p i fulde drag. Samtidigt er jeg imponeret over samspillet med TVet (een fjernbejtjening til begge).

Har dog ikke haft mulighed for at teste med 3D kit endnu. Håber der bliver tid til dette i det nye år. Skal nok skrive lidt om mine erfaringer med dette.

Måske Qdeo- billedteknologien hjælper på 3D delen ? Interesant hvis Rasmus fik mulighed for at lave en test af dette i 2011.

Go jul!
Af AndTAR
#129464
Hej Flatpanels-forum,

Jeg har i lang tid søgt 32-tommeren af denne skærm (der som bekendt er prissat usædvanligt lavere end 40'en), og finder det lettest at finde denne i udlandet - men: der findes åbenbart to forskellige modeller, med hvert deres bogstav sidst i modelnavnet: 32PFL9705H, som anmeldt her, og så en 32PFL9705K.

Visse mener at disse to har forskellige tunere, men ved sammenligning af specifikationer lader dette ikke til at være tilfældet. Nogen herindefra med kendskab til, eller idéer om hvad forskellen kan være, udover at de sælges i to forskellige lande? :)
Af soenderskov
#142822
Hej Herinde

Elgiganten har lige kørt tilbud på disse skærme

32PFL9705H og 46PFL9705H til kun 14999kr for begge skærme ;-)

Eller 32PFL9705H til 6519kr..

46PFL9705H står til 15999kr..

så pakken er billig har lige bestilt den :-)

Der fåes vel ingen bedre skærme til den pris?
Af allando
#149031
...min ven har købt et Philips 40PFL9705...det har store lip sync problemer...selv ved brug af TV'ets højttalere...det er endnu værre ved dvd afspilning og lyd via receiver...

Modtager tv-signal via Yousee...

det er dog ikke alle kanaler der har problemer med lip sync...

han fortæller også at lip sync kan variere inden for samme program...

Hans receiver har ikke lip sync audio delay funktion!

Er der noget man kan gøre?